Bolek skarży się Niemcom

Data: 2017-07-28 20:50:16
Autor: boukun
Bolek skarży się Niemcom
W opinii byłego prezydenta ludzie będący obecnie w Polsce u władzy są "niebezpieczni, zdecydowani do walki na śmierć i życie, by na zawsze zostać u władzy". "Będą bronić swojej władzy wszystkimi środkami, nawet gdyby miałoby to oznaczać strzelanie do innych" - powiedział.
Wałęsa o Kaczyńskim: jest mściwym człowiekiem, małym, okropnym i do wszystkiego zdolnym

Na pytanie o użycie siły Lech Wałęsa wyjaśnił, że "trzeba liczyć się z wieloma przykrymi niespodziankami".

"Jeśli się dobrze nie zorganizujemy i nie będziemy solidarni, ta grupa będzie próbować nas prześladować. Próbowali ze mnie zrobić agenta komunistycznej służby bezpieczeństwa. Teraz Kaczyński chce postawić mnie przed sądem i kontrolować sądy, sędziów i cały wymiar sprawiedliwości. Kaczyński jest mściwym człowiekiem, małym, okropnym i do wszystkiego zdolnym" - dodał Lech Wałęsa.

https://wiadomosci.wp.pl/lech-walesa-w-die-welt-kaczynski-jest-zdolny-do-wszystkiego-moga-nawet-strzelac-do-innych-6149169081513601a

Wał
1h temu

ten Ch pojechał sie skarżyć, szybko wyzdrowiał

zasas
1h temu

Bolek zdrajca i dywersant. Wróg Polski.

bartek
1h temu

niemcy i folksdojcze znowu w akcji? Jak trzeba Polacy zrobią porządek z wami na ulicach, jesli trzeba poleje sie krew w imię obrony Polski

yoko
1 min. temu

on nie rozumie, że za takie opluwanie nie ma szacunku w oczach ludzi, tylko wstręt

Bolek skarży się Niemcom