Bolek srebrnego ekranu

Data: 2010-03-01 23:08:05
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
"Powrót do radia po bojkocie mediów w stanie wojennym" Wojciecha Manna?!
Coz za "przestraszliwe kłamstwo"! Przeciez ten typ stal sie szerzej znany
wlasnie w stanie wojennym kiedy wystepowal w TV razem z Krzysztofem Materna.
Kiedy wielu aktorow bojkotowalo wojskowo-policyjno-partyjny zamordyzm
chociazby "uciekajac" do programow dla dzieci, dekujac sie w sanatoriach,
czy podejmujac inna prace (czasem ciezka fizyczna) WM nie mial zadnych oporow
moralnych aby "rozbawiac" uciskany Narod.

Podobnie bylo z Tadeuszem Drozda (Sekscesy), ktory rowniez w wywiadzie dla prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy nie byl blizej niego niz metr".

Tak samo bylo z Bogdanem Lazuka. Nawiasem mowia zostal odpowiednio potraktowany kiedy przyjechal do Kanady po stanie wojennym z wystepami.
I nie tyle chodzi o wyproszenie a nastepnie wyrzucenie sila z polskiej restauracji w Toronto, co tresc ogloszenia jego wystepow:  "Czolowy artysta stanu wojennego w PRL"

Dobrze Panie Kawecki, ze wyciaga Pan te sprawy.  Dzieki temu jest okazja aby zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

AK

Data: 2010-03-06 13:41:18
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-02 00:08, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty ronbiłeś w latach 80-tych oprócz
robienia w gacie ?

Podobnie bylo z Tadeuszem Drozda (Sekscesy), ktory rowniez w wywiadzie dla prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy nie byl blizej niego niz metr".

A był ?

[...]

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Dobrze Panie Kawecki, ze wyciaga Pan te sprawy.  Dzieki temu jest okazja aby zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

U-hu-hu-hu, imperfect Ynglisz. :]

Data: 2010-03-08 02:42:42
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> moralnych aby "rozbawiac" uciskany Narod.

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty ronbiłeś w latach 80-tych oprócz

Nie zazdroszcze wygladu nikomu a zwlaszcza komus kto kto wyglada jak wieprz.

Ani nie "robilem w gacie" ani nie wyslugiwalem sie komunie.
Uczciwie pracowalem i godnie zylem, pomimo wszelkich uciazliwosci
i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

> [...]
dla
> prasy polonijnej w Kanadzie mial czelnosc twierdzic, ze "komunizm nigdy

A był ?

Byl. Bo byl komunistycznym lokajem. A po upadku systemu jest cynicznym klamca.

> [...]
artysta
> stanu wojennego w PRL"

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Kilku zwyrodnialych oficerow RCMP, to nie wszyscy "Kanadole".
Do Kanady codziennie przylatuja Polacy i inni cudzoziemcy i nie spotyka ich nic zlego.

Gra slow ;)

AK

Data: 2010-03-11 13:01:42
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-08 03:42, Andrzej Kokakolski pisze:

Zazdrościsz tuszy Wojtkowi ? A co ty robiłeś w latach 80-tych oprócz
robienia w gacie ?

Nie zazdroszcze wygladu nikomu a zwlaszcza komus kto kto wyglada jak wieprz.

W radiu tuszy nie widać, słychać jednak osobowość, a pan Wojtek ma to
coś, czego tobie najwyraźniej brakuje.

Ani nie "robilem w gacie" ani nie wyslugiwalem sie komunie.
Uczciwie pracowalem i godnie zylem, pomimo wszelkich uciazliwosci
i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

A gdzie pracowałeś, że nie wysługiwałeś się komunie ? Byłeś chłopem
małorolnym ? :]

A był ?

Byl. Bo byl komunistycznym lokajem. A po upadku systemu jest cynicznym klamca.

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

Kanadole to psychole, widać jak potraktowali Dziekańskiego.

Kilku zwyrodnialych oficerow RCMP, to nie wszyscy "Kanadole".
Do Kanady codziennie przylatuja Polacy i inni cudzoziemcy i nie spotyka ich nic zlego.

Liczą się jednak sytuacje kryzysowe, a w takich ujawnia się prawdziwa
natura Kanadoli-psycholi.

zwlaszcza mlodszym powiedziec "who is hu"

U-hu-hu-hu, imperfect Ynglisz. :]

Gra slow ;)

Wolę muzykę puszczaną przez pana Wojtka, choć nie podzielam jego
poglądów politycznych.

Data: 2010-03-11 04:15:13
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 13:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-08 03:42, Andrzej Kokakolski pisze:

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

Dobry jest, ale humor taki trochę niewyrafinowany, bardziej dla gminu
niz inteligentnej widowni. Za rządów SLD w telewizji prowadził taki
lizusowski program herbatka u Tadka. Od tego czsu podpadł mi na całego.

Data: 2010-03-11 14:03:24
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-11 13:15, zbig pisze:

[...]

Ściemniasz, Dr.Ozda jako profesjonalista utrzymuje się ze swojej
profesji. A pamiętam, że zapraszał polityków różnych opcji, nie tylko
tych jedynie słusznych, namaszczonych przez elyty 3 RP, czyli GWno :]

Data: 2010-03-11 10:15:59
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 14:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

profesji. A pamiętam, że zapraszał polityków różnych opcji, nie tylko
tych jedynie słusznych, namaszczonych przez elyty 3 RP, czyli GWno :]

Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

Data: 2010-03-11 20:04:23
Autor: u2
Bolek srebrnego ekranu
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:

Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Data: 2010-03-11 12:14:40
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 20:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:

> Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".

To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Niedługo będziecie już z nim w "sojuzie". Ciekawe jak świetojębliwy
wasz elektorat to przyjmie.

Data: 2010-03-12 11:28:44
Autor: cirrus
Bolek srebrnego ekranu
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnbfhe$bas$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-11 19:15, zbig pisze:
Oleksy, Jakubowska, Miller. Tacy to byli "goście".
To ja już wolę Millera od Rysiów Misiów z peło :]

Normalka- komuch zawsze woli komucha.

--
stevep

Data: 2010-03-13 15:42:53
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

wieprz.

W radiu tuszy nie widać, słychać jednak osobowość, a pan Wojtek ma to
coś, czego tobie najwyraźniej brakuje.

Faktycznie brakuje mi tupetu i obludy. Poza tem nie pchalem sie do radia ani przed kamery.
> [...]
> i upodlania ludzi przez owczesne wladze.

A gdzie pracowałeś, że nie wysługiwałeś się komunie ? Byłeś chłopem

Starajac sie byc zlosliwym trafil Pan. Prowadzilem niewielkie ale bardzo dochodowe gospodarstwo ogrodnicze. Oprocz tego przez ostatnie dwa lata
zycia w Polsce czesc upraw prowadzilem razem z bratem Pana Wojciecha Ziembinskiego w jego szklarniach.
Wczesniej przez kilka lat pracowalem takze jako agent ubezpieczeniowy
na chyba najlepszym terenie w Polsce: Podkowa Lesna i Gmina Michalowice

Ściemniasz. Dr.Ozda to pierwszej klasy satyryk i kabareciarz. Teraz
trudno o takich :]

I bardzo dobrze. Klamcy, lizusy i obludnicy sa niepozadani.
> [...]
ich
> nic zlego.

Liczą się jednak sytuacje kryzysowe, a w takich ujawnia się prawdziwa

Mieszkam w Kanadzie ponad 20 lat wiec tez cos moge o Kanadyjczykach powiedziec.

Wolę muzykę puszczaną przez pana Wojtka, choć nie podzielam jego
poglądów politycznych.

? Ja go raczej widze jako czlowieka bez pogladow politycznych.
A jego glowne `poglady` to `kasa` i `cuius regio eius religio`

AK

Data: 2010-03-08 02:07:08
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 2 Mar, 00:08, "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Coś ci się popoierdzieliło. Mann rzeczywiściwe nie wykazywał się
żadnym heroizmem za czasow PRL, ale w stanie wojennym w TVP nie
pracował. Program z Materną  ukazywał sie od 89 roku a wcześniej mann
miał program w TVP - Non stop kolor, ale na pewno było to już po
stanie wojennym.

Data: 2010-03-08 12:38:43
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV. AK

Data: 2010-03-08 04:45:49
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 8 Mar, 13:38, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w
czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV.

AK

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Żródła w internecie podaja rok 89'

Data: 2010-03-11 01:56:00
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
wrote:
> [...]
>
> AK
>
> --
> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -

Programow  z Wojciechem Mannem nie pokazywaly telewizje wloskie ani kanadyjskie czy amerykanskie. Widywalem go z pewnoscia w polskiej TV a z Polski wyjechalem na poczatku 1987.
Takze na festiwalu w Sopocie razem z Krzysztofem Materna parodiowal owczesny przeboj "Comment ca va" (bodajze w 1984), taki to byl bojkot rezimowych mediow.
Kumpel pana Manna Krzysztof Materna prowadzil tenze festiwal w 1984 lub 85. (Podaja to "Żródła w internecie")

AK

Data: 2010-03-10 23:55:59
Autor: zbig
Bolek srebrnego ekranu
On 11 Mar, 02:56, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@gazeta.SKASUJ-
TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

przeboj "Comment ca va" (bodajze w 1984), taki to byl bojkot rezimowych
Już nie było wtedy stanu wojennego, a od momentu jego zakończenia
bojkot stopniowo był wygaszany

Kumpel pana Manna Krzysztof Materna prowadzil tenze festiwal w 1984 lub 85.
(Podaja to "Żródła w internecie")

"Źródła" podają , że prowadził w roku 84 lub 85? Coś mało precyzyjnie
jak na "źródła". Podsuń link to przeanalizujemy.

Data: 2010-03-13 15:12:05
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Totez napisalem '84 LUB '85.

Prosze bardzo: "Konkurs prowadzili Bogumiła Wander, Krzysztof Materna, Marek Niedźwiecki"

http://www.forum.80s.pl/viewtopic.php?
t=311&start=15&sid=29f35611bc7a60b1b3c902776b885d2f

AK

Data: 2010-03-08 13:46:01
Autor: Grzegorz Z.
Bolek srebrnego ekranu
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:38:43 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV.

Chyba ci się "Za chwilę dalszy ciąg programu" z "Lożą" Tadeusza Rosa
pomylił.

Data: 2010-03-11 01:43:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Bolek srebrnego ekranu
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 8 Mar 2010 12:38:43 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

> Program Manna i Materny zaczal byc nadawany "grubo" przed 1989 rokiem, w > czasie kiedy wiekszosc aktorow bojkotowala TV. Chyba ci się "Za chwilę dalszy ciąg programu" z "Lożą" Tadeusza Rosa
pomylił.

W/w programow nigdy nie widzialem, natomiast Wojciecha Manna w TV jak najbardziej. Z Polski wyjechalem na poczatku 1987.
Kolega pana Manna Krzysztof Materna prowadzil festiwal w Sopocie, w 1984 lub 85, taki to byl bojkot rezimowych mediow (obydwaj z Mannem sparodiowali
na tymze festiwalu owczesny przeboj "Comment ca va")

AK --

Data: 2010-03-11 12:11:58
Autor: Grzegorz Z.
Bolek srebrnego ekranu
Dnia Thu, 11 Mar 2010 01:43:26 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

The Shorts faktycznie, wystąpili w 1984, ale ani Mann ani Materna nie
prowadzili tego festiwalu:

"ZAPOWIADALI
E.Zając J.Karska A.Matul
K.Szewczyk E.Kuklińska"