Bolesław Donosiciel

Data: 2018-06-06 13:06:59
Autor: Lord Donald
Bolesław Donosiciel
Data: 2018-06-06 06:28:53
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Wednesday, June 6, 2018 at 8:07:01 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
https://www.facebook.com/PogardaDlaTuska/photos/a.985510524917049.1073741828.968506539950781/1254429128025186/?type=3&theater

Wyszedł temat, że wiceprezes PiS, tow. Antoni "Donosiciel" Maciarenko latał do SB kapować na opozycjonistów, to pisiorstwo stare memy odkopuje? Jak to mówią, tonący chwyta się brzytwy.

Data: 2018-06-06 07:52:36
Autor: Zenek Kapelinder
Bolesław Donosiciel
Stare ale caly czas aktualne.

Data: 2018-06-06 08:55:55
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
Możesz być pewien, że o najsłynniejszym z Bloków twoje wnuki będą się uczyć ze szkolnych podręczników. A swoje bajeczki  'o Maciarence' możesz  im już dziś zacząć na przypiecku opowiadać goody-goodly bull shits póki są małe i za głupie na to, żeby się z ciebie śmiać :-))))))))

JB

Data: 2018-06-06 09:16:06
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 12:55:56 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Możesz być pewien, że o najsłynniejszym z Bloków twoje wnuki będą się uczyć ze szkolnych podręczników.

Owszem, jako jeden z tych, dzięki którym upadła komuna.

A swoje bajeczki  'o Maciarence' możesz  im już dziś zacząć na przypiecku opowiadać goody-goodly bull shits póki są małe i za głupie na to, żeby się z ciebie śmiać :-))))))))

Leć po maść na ból dupy, bo król Antoni Donosiciel jest nagi:

http://natemat.pl/216069,walczyl-na-teczki-ale-swojej-nie-wyczyscil-w-aktach-ipn-sa-dokumenty-ktore-rodza-pytania-o-przeszlosc-macierewicza

  Antoni Macierewicz nigdy nie powinien rozpoczynać wojny na teczki. - Z   dokumentów znajdujących się w archiwach IPN wynika, że w roku 1968 Macierewicz   po aresztowaniu złożył obfite zeznania, wystarczyło na akt oskarżenia dla     niego i Wojciecha Onyszkiewicza - mówi w rozmowie z naTemat historyk Andrzej   Friszke.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/macierewicz-zatrzymal-akcje-polskiego-kontrwywiadu-przeciw-gru/692rsre

  Antoni Macierewicz sparaliżował akcję kontrwywiadu wobec szpiega GRU, która   mogła doprowadzić do rozpracowania rosyjskiej siatki agentów w Polsce.

Data: 2018-06-06 09:34:57
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
     -- - Owszem, jako jeden z tych, dzięki którym upadła komuna -- -

Jako jeden z tych donosicieli, dzięki którym 'upadła komuna'?
Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-06 09:49:52
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 1:34:58 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Owszem, jako jeden z tych, dzięki którym upadła komuna -- -

Jako jeden z tych donosicieli, dzięki którym 'upadła komuna'?

Owszem. Wałęsa "donosił", do czego się zresztą później przyznał, na jakichś stoczniowych meneli i trzeciorzędne osoby.

Tow. Antoni Maciarenko donosił na prawdziwych opozycjonistów, do czego nigdy się nie przyznał, a co znaleźli dziennikarze w aktach IPN.

I o tym będą się uczyć twoje wnuki ze szkolnych podręczników.

Data: 2018-06-06 10:01:15
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
   -- - Owszem. Wałęsa "donosił", do czego się zresztą później przyznał -- -

Nu...  Tak gorliwie się przyznał, że powyrywał kartki z esbeckich teczek.
Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-06 10:15:58
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 2:01:17 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Owszem. Wałęsa "donosił", do czego się zresztą później przyznał -- -

Nu...  Tak gorliwie się przyznał, że powyrywał kartki z esbeckich teczek.
Buuuuuuuuu ha-ha!

E tam wyrwane kartki. Tow. Antoni Maciarenko całe akta gdzieś "przepadł". Nie mówiąc o tym, ile przysług dla swoich przyjaciół z Sajuza zrobił po 1989 roku. Ostatnio głośno o tym, jak sparaliżował akcję polskiego kontrwywiadu przeciw GRU.

http://www.newsweek.pl/polska/antoni-macierewicz-i-dokumenty-wsi-tajemnice-szefa-mon,artykuly,400998,1.html

  Braki w dokumentach zostały dostrzeżone przez nowe władze Służby Kontrwywiadu   Wojskowego, które powiadomiły o tym prokuraturę - zgłoszono zaginięcie aż 16   dokumentów, które wcześniej znajdowały się u Antoniego Macierewicza.

  Co się z nimi stało? Nie wiadomo.

Data: 2018-06-06 12:08:17
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
To wszystko jest bardzo interesujące!  Nawet o tym nie wiedziałem:

-- - Jednak po objęciu władzy przez - wtedy jeszcze marszałka Sejmu - Bronisława Komorowskiego po katastrofie smoleńskiej w Pałacu Prezydenckim nie znaleziono śladu żadnej z zaginionych teczek. -- -

Naprawdę nic nie znaleziono?!  To po co żeście ten samolot ubili, skoro Antoni i tak zdążył je zwinąć Komorowi sprzed nosa? Brawo panie Antoni! Antoniego nikt nie dogoni - Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-06 18:33:49
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 4:08:19 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Wiesz, że właśnie potwierdziłeś, że Antoni Donosiciel to również Antoni Złodziej?

Data: 2018-06-07 01:38:04
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
[...]

-- -- -- -- -- -

Ty również nie zaprzeczyłeś, że Komor to bandyta..

Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-07 01:44:17
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 5:38:05 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -

Ty również nie zaprzeczyłeś, że Komor to bandyta...

Jak zwykle udowadniasz, że nie da się połączyć pisiora i logicznego myślenia. A wystarczyło, że byś się nie odzywał... a tak - rozwiałeś wszelkie wątpliwości.

Data: 2018-06-07 03:02:47
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
   .. a tak - rozwiałeś wszelkie wątpliwości

Ty również - złodziej zakosił dokumenty bandycie.  Kwita?

JB

Data: 2018-06-07 04:09:00
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Thursday, June 7, 2018 at 7:02:48 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
.. a tak - rozwiałeś wszelkie wątpliwości

Ty również - złodziej zakosił dokumenty bandycie.  Kwita?

Brniesz coraz głębiej, dziadku.

Data: 2018-06-07 09:12:20
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
- złodziej zakosił dokumenty bandycie.  Kwita?

Nu...  A nie można go było jakoś zwabić do tej tutki? Byłby i wilk syty i dokumenty całe...  Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-07 09:23:12
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Friday, June 8, 2018 at 1:12:21 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
> - złodziej zakosił dokumenty bandycie.  Kwita?

Nu...  A nie można go było jakoś zwabić do tej tutki? Byłby i wilk syty i dokumenty całe...

Tow. Antek Donosiciel wolał pojechać do najbliższej ruskiej knajpy chlać wódkę i świętować, to fakt powszechnie znany. Z oficerem prowadzącym z KGB?

He he he.

Data: 2018-06-07 09:49:26
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
    -- - Tow. Antek Donosiciel wolał pojechać do najbliższej ruskiej knajpy chlać wódkę i świętować, to fakt powszechnie znany.

I po pijanemu sprzątnał teczki Komorowi sprzed nosa?
Aaaa to fajtłapa..  Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-08 03:09:15
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-07 o 10:38, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Rzeczywiście śmieszne żeście idiota tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-08 01:15:02
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
Ty również nie zaprzeczyłeś, że Komor to bandyta...

Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

  Rzeczywiście śmieszne żeście idiota tawariszcz kliauznik.

Rzeczywiście ma pan rację panie Pietrzykowski. Zamordowanie 96 ludzi nie jest rzeczą zabawną.

JB

Data: 2018-06-08 11:36:39
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
Ten kto usłyszał komendę "odchodzimy".
Ale załóżmy, że gdzieś w świecie równoległym ta komenda nie padła. Piloci zdecydowali się lądować mimo trudnych warunków. Samolot wycina w lesie przesiekę i grzęźnie w zaroślach jak mucha w pajęczynie,  a prezydent Kaczyński zamiast na uroczystości ląduje w rosyjskim ambulatorium - a to ci obciach!
Tymczasem prezydent Miedwiediew oddaje czarne skrzynki, z których wynika, że piloci popełnili błąd. I w taką rzeczywistość wierzył, zanim się dowiedział, że ktoś ich nieźle wrobił. Od tej pory wszyscy won, brzózka na posterunek a dowody pod klucz.

JB

Data: 2018-06-08 15:43:51
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Saturday, June 9, 2018 at 3:36:40 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Takie rzeczy to tylko tu, zakłamany komuchu:

https://youtu.be/BYUqXBYA7uM?t=38

Data: 2018-06-09 00:34:18
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
Nu - śliczny film, lądowanie we mgle. Jeśli chodzi o lądowanie w lesie, to był w Polsce ostatnio taki przypadek - pilot wyszedł z kabiny i mógłby pójść na grzyby, ale się okazało, że zwichnąl stopę przy lądowaniu. Generalnie czym większy samolot, tym większe ma szanse, że go jakiś grubszy pieniek nie zabije.
Wracając do mgły, to daliście się nabrać na wielość poszlaki, że skoro Macierewicz wywąchał sztuczny hel, to po co mu jeszcze bomba na pokładzie... Otóż służby specjalne właśnie w ten sposób działają - przez kumulowanie się 'przypadków', co zaciera trop. Co do Macierewicza, to jeśli naprawdę udało mu się zwędzić archiwum WSI w dniu katastrofy, to ja na waszym miejscu bym się z niego tak nie naśmiewał.

JB

Data: 2018-06-09 02:53:59
Autor: japanizer
Bolesław Donosiciel
On Saturday, June 9, 2018 at 4:34:19 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nu - śliczny film, lądowanie we mgle.

Mylisz się. Luke Skywalker wylądował we mgle, w środku lasu, na obcym terenie.

Ten film to dowód na zamach w Smoleńsku.

Data: 2018-06-09 03:39:04
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
    -- - On Saturday, June 9, 2018 at 4:34:19 PM UTC+9, jacekb...@gmail..com wrote:
Nu - śliczny film, lądowanie we mgle.

   -- -Mylisz się. -- -

W którym miejscu?
JB

          -- - Luke Skywalker wylądował we mgle, w środku lasu, na obcym terenie.

Data: 2018-06-10 02:14:44
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-09 o 09:34, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Nie wymigacie się byle czym tawawariszcz kliauznik, konkret kto?

--
stevep

Data: 2018-06-09 01:33:38
Autor: jacekbialy80
Bolesław Donosiciel
Powiedz matko, powiedz ojcze, czy  ***  to folksdojcze?
Ależ tak drogi synu - trzeba gonić skurwysynów!

JB

Data: 2018-06-10 02:16:09
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-09 o 10:33, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Powiedz matko, powiedz ojcze, czy  ***  to folksdojcze?
Ależ tak drogi synu - trzeba gonić skurwysynów!

JB

A może to dojni dojcze tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-11 03:38:15
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-10 o 10:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Racja Piszczyk! Morawiecki ich właśnie zaczął doić ale to słabizna jest... Taki Piłsudski to by zrobił skurwysynom areszt wydobywczy w Berecie Kartuskiej i dopiero by ich wydoił...

_kolektyw

Morawiecki to już dawno doił ludzi jako bankster tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-06-08 17:47:25
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-08 o 10:15, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A kto ich zamordował tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-07 04:05:11
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-06 o 21:08, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ale prymitywny bełkot.

--
stevep

Data: 2018-06-07 04:04:03
Autor: stevep
Bolesław Donosiciel
W dniu 2018-06-06 o 18:34, jacekbialy80@gmail.com pisze:
      -- - Owszem, jako jeden z tych, dzięki którym upadła komuna -- -

Jako jeden z tych donosicieli, dzięki którym 'upadła komuna'?
Buuuuuuuuu ha-ha!

JB

Serio, ty tak o towarzyszu Antonim?

--
stevep

Data: 2018-06-06 09:35:15
Autor: Zenek Kapelinder
Bolesław Donosiciel
Jak by sie dobrze przyjrzec to nie dzieki niemu upadla komuna. On byl tylko narzedziem komuny, jednym z wielu, w obalaniu samej siebie. Komuna obalila sama siebie i zostala przy wladzy. Zjedli ciastko i je dalej mieli.

Data: 2018-06-07 06:54:44
Autor: Przekręty i Stołki
Antoś Policmajster
karaluch mongolski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości