Bolszewicka wykładnia nazizmu w "Rzeczpospolitej"

Data: 2010-10-05 14:13:39
Autor: mkarwan
Bolszewicka wykładnia nazizmu w "Rzeczpospolitej"
Data: 2010-10-05 08:35:20
Autor: Marek
Bolszewicka wykładnia nazizmu w "Rzeczpospolitej"
On 5 Paź, 14:13, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://salski.salon24.pl/233646,bolszewicka-wykladnia-nazizmu-w-rzecz...

Podobno Hitler bral udzial w tworzeni Bawarskiej Repobliki Rad w
Monachium, ktora oglosila sie jedna z republik Radzieckich.

Po ogloszeniu hasel komunistycznych, ze wszystko ma byc wspólne
( nawet zony ), mieszczanie i rzemieslnicy w miasteczkach Bawarii
dostali takiego pierdla, ze zaczeli straszyc wszystkich widmem
komunizmu, wywodzacego sie, jak wiadomo, z niechetnych pracy, kregow
bezrobotnej masy zydowskiej.
Wtedy powstalo okreslenie "ZYDOKOMUNA".
Zydokomuna miala likwidowac warsztaty pracy ( wyzyskujacy uczniow
rzemieslnik), koscioly i w ogole odbierac majatek tym, ktorzy go
posiadali.
Na fali strachu przed zydokomuna, Bawarska Republika Rad zostala
krwawo stlumiona, a jej uczestnicy skazani - czesc stracona.
Hitler nalezal do tych , ktorzy sypali kolegow i dlatego uchronil
ciaglosc swojego karku.

Hitler mial jednak zmysl polityczny i stwierdzil, ze na haslach
antyzydowskich mozna zrobic kariere.
Jezdzil po calych Niemczech i wyglaszal przemowienia, ze wszystkiemu
sa winni Zydzi.
Mialo to poklask, bo lek przed ZYDOKOMUNA zrobil juz swoje.

I tak doszedl do wladzy.
Tak wiec, Hitleryzm jest dzieckiem Zydokomuny, a ta jest dzieckim
Marksizmu.

Data: 2010-10-05 17:45:58
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 17:35, Marek pisze:
Tak wiec, Hitleryzm jest dzieckiem Zydokomuny, a ta jest dzieckim
Marksizmu.

W dodatku Hitler sam był z pochodzenia Żydem.

Data: 2010-10-05 08:51:07
Autor: Marek
On 5 Paź, 17:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-05 17:35, Marek pisze:

> Tak wiec, Hitleryzm jest dzieckiem Zydokomuny, a ta jest dzieckim
> Marksizmu.

W dodatku Hitler sam był z pochodzenia Żydem.

To chyba nie ma najmniejszego znaczenia...
To byl zwykly koniunkturalista...

Data: 2010-10-05 18:06:45
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 17:51, Marek pisze:
On 5 Paź, 17:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ma, Irving twierdzi, że mógł nie wiedzieć co się dzieje m.in w
Auschwitz-Birkenau, a wszystkiemu winny jest Himmler. Ja uważam jednak
inaczej.

Data: 2010-10-05 09:38:09
Autor: Marek

Data: 2010-10-05 09:39:29
Autor: Marek
On 5 Paź, 18:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Ma, Irving twierdzi, że mógł nie wiedzieć co się dzieje m.in w
Auschwitz-Birkenau, a wszystkiemu winny jest Himmler. Ja uważam jednak

Napocilem sie, zeby Ci odpowiedziec, ale mnie wykasowalo...

Data: 2010-10-05 18:41:26
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 18:39, Marek pisze:
> [...]
> inaczej.
Napocilem sie, zeby Ci odpowiedziec, ale mnie wykasowalo...

Widocznie cenzura :)

Bolszewicka wykładnia nazizmu w "Rzeczpospolitej"