Bolszewik miliarder Pucin na czele pochodu 1-wszo -majowego

Data: 2012-05-02 14:01:03
Autor: Obserwator
Bolszewik miliarder Pucin na czele pochodu 1-wszo -majowego

...polscy komunisci zatroskani losami ludu, przyjechali swoimi zachodnimi brykami. Komunista Kalisz np. jaguarem:))

http://swiat.newsweek.pl/miedwiediew-i-putin-na-czele-pochodu-pierwszomajowego-
w-moskwie,zoom,91389.html

Data: 2012-05-02 18:03:52
Autor: Pamelo
Dnia Wed, 2 May 2012 14:01:03 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Widzsz Giena, trzeba było pracowac zgodnie z zawodem, a tak klepiesz biedę
na obszczyźnie. FSB staruchów już nie potrzebuje!

Data: 2012-05-02 16:35:21
Autor: Obserwator
Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a):
Widzsz Giena, trzeba było pracowac zgodnie z zawodem, a tak klepiesz biedę
na obszczyźnie. FSB staruchów już nie potrzebuje!

pisz dalej, jesli chcesz miec zablokowany internet:)

Data: 2012-05-02 19:33:46
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a):
Widzsz Giena, trzeba było pracowac zgodnie z zawodem, a tak klepiesz biedę
na obszczyźnie. FSB staruchów już nie potrzebuje!

pisz dalej, jesli chcesz miec zablokowany internet:)

Tak, chcę mieć zablokowany Internet. (z dużej)

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-03 08:25:57
Autor: Pamelo
Dnia Wed, 2 May 2012 19:33:46 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Obserwator napisał:

[...]

Giena, twój czas minął. Gnij sobie w tej Kanadzie i udawaj bojownika o
demokrację. Dla mnie będziesz zawsze Giena. Bolszewik i sowiecki agent.

Data: 2012-05-04 19:53:24
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

Giena, twój czas minął.

A ty zanim będziesz dalej pouczał Gienę z łaski swojej naucz się odpowiadać
w Usenecie.

Data: 2012-05-04 20:18:13
Autor: Pamelo

Obserwator napisał:

[...]

O co ciebie chodzi? Jesteś Gieni ordynasem?

Data: 2012-05-04 20:48:43
Autor: Grzegorz Z.

Obserwator napisał:

[...]

Nie, kilka razy zwróciłeś się do Gieni bezpośrednio pod moimi postami,
zamiast pod jego.