Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy

Data: 2016-05-20 02:12:32
Autor: maciek zawieja
Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy
Data: 2016-05-20 03:35:18
Autor: maciek zawieja
Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy
Data: 2016-05-20 03:43:13
Autor: szklanynocnik
Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy
użytkownik maciek zawieja napisał:
https://www.rt.com/news/343680-poland-bus-explosion-bomb/

Takie "bomby" to robił każdy małolat w podstawówce
mieszając cukier z saletra, albo pakując karbid z woda
do puszki po farbie z dziurką. Przykładało się zapałke do dziurki i była bomba.

Data: 2016-05-20 04:32:17
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 20 maja 2016 12:43:13 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

mieszając cukier z saletra, albo pakując karbid z woda
do puszki po farbie z dziurką. Przykładało się zapałke do dziurki i była bomba.

=====
O ile mnie pamięć nie myli, puchy były nie po farbie, ale po kawie "Mokka". Też i herbatka "Ulung" bywała chyba w wydaniu puszkowym. Cukier z saletrą to lipa.. raz kiedyś w domu to próbowałem, wyszła kupa dymu i smrodu, i od Taty po dupie nieźle zebrałem za te zabawy..

OK, i to by było na tyle, bo oficer dyżurny nas namierzy i będziemy mieli przesrane za świece dymne z ówczesnych lalek(nitroceluloza) z lat 60/70..:))

Data: 2016-05-20 04:43:43
Autor: szklanynocnik
 użytkownik Stachu Chebel napisał:
 Cukier z saletrą to lipa.. raz kiedyś w domu to próbowałem, wyszła kupa dymu i smrodu, i od Taty po dupie nieźle zebrałem za te zabawy..

Bo to panie trza wziąć kapsel od polmosa, wydłubać dekielek,
dziurkę zrobić pod kątem, saletry nasypać, dekielkiem zakryć i zaklepać?
I podpalić.
https://youtu.be/Zj_PXabgbEI
Teram maja lont i spierdalaja, a kiedyś tak nie było:)

OK, i to by było na tyle, bo oficer dyżurny nas namierzy i będziemy mieli przesrane za świece dymne z ówczesnych lalek(nitroceluloza) z lat 60/70..:))

Tematyka forów chemicznych obejmuje potrójne nitrowanie toluenu,
a fora jakoś istnieją, ale z drugiej strony Brunona K. za mniejszą
piedrołe posadzili, więc może masz i rację.

Data: 2016-05-20 06:09:10
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy
Raczej rodzime sluzby specjalne. Chca wiecej kasy i uprawnien. Allahy jak by zrobily to bylo by duzo ofiar.

Bomba byla w autobusie ktory jechal kolo Wroclawia-Allahy