Bomba próżniowa i próżnia mózgowa

Data: 2011-05-13 16:12:28
Autor: Hans Kloss
Bomba próżniowa i próżnia mózgowa
On 13 Maj, 17:34, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Czy jest jednak sens stosowania takiej bomby wobec samolotu? Nie, bo samolot
jest szczelny i ma dużą prędkość. Bomba paliwowa na zewnątrz nie usunie
tlenu z kabiny. Nie spowoduje też zgaśnięcia silników, bo samolot przeleci
przez obszar bez tlenu w ciągu ułamka sekundy, a to za krótko, by zgasły
silniki. Zresztą wiadomo, że w Smoleńsku silniki Tupolewa nie zgasły.
W oparach helu

A nie doczytał idiota o fali uderzeniowej towarzyszącej wybuchowi
termobarycznemu? A nie doczytał  idiota o temperaturze ponad 4000C
towarzyszącej wybuchowi termobarycznemu?   A nie zastanowił się debil
nad źródłosłowem określenia "termobaryczny"?
Po jaką cholerę pastujesz takie bzdety na grupie starcze?
J-23

Data: 2011-05-14 01:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

Po jaką cholerę pastujesz takie bzdety na grupie starcze?

Młody, higienicznie ostrzyżony się odezwał?

Data: 2011-05-14 07:53:32
Autor: .
Dnia Sat, 14 May 2011 01:24:45 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Hans Kloss napisał:

Po jaką cholerę pastujesz takie bzdety na grupie starcze?

Młody, higienicznie ostrzyżony się odezwał?

Wniosek: Hans to kibol. Zajmiemy się nim. Dominik

Data: 2011-05-14 13:32:21
Autor: Hans Kloss
On 14 Maj, 07:53, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

Wniosek: Hans to kibol. Zajmiemy się nim.
Możesz mi szmaciarzu najwyżej skoczyć tam gdzie mnie możesz
pocałować ;)
J-23

Data: 2011-05-14 07:57:33
Autor: .
Dnia Fri, 13 May 2011 16:12:28 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Człowieku, o czym ty bredzisz? Gry komputerowe to nie rzeczywistość. Do
strącenia samolotu nie potrzeba aż tak wyrafinowanej techniki! Używano o
wiele prostszych sposobów, których wykrycie było jedynie dziełem przepadku.

Dominik

Data: 2011-05-14 13:32:06
Autor: Hans Kloss
On 14 Maj, 07:57, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

Człowieku, o czym ty bredzisz? Gry komputerowe to nie rzeczywistość.. Do
strącenia samolotu nie potrzeba aż tak wyrafinowanej techniki!
Tylko pedryl umysłowy twojego pokroju może uważać za "wyrafinowaną
technikę" odpalenie np. mieszanki 1:8 tlenu z wodorem.
J-23

Data: 2011-05-14 22:41:32
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

To sowiety rozpyliły wodur, nie chel?

Data: 2011-05-14 23:14:44
Autor: pluton
Bomba próżniowa i próżnia mózgowa
> Tylko pedryl umysłowy twojego pokroju może uważać za "wyrafinowaną
> technikę" odpalenie np. mieszanki 1:8 tlenu z wodorem.

To sowiety rozpyliły wodur, nie chel?

Sowiety rozpylily wode, pewnie po to, zeby podlac brzozy w lesie.
Znacyz sie zrobili sztuczny deszcz.
Kloc jak zwykle popierdolił, w wodzie stosunek (wagowy) tlenu do
wodoru jest 8:1 a nie 1:8.

Nullification

Data: 2011-05-14 21:33:04
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Znacyz sie zrobili sztuczny deszcz.
Kloc jak zwykle popierdolił, w wodzie stosunek (wagowy) tlenu do

Chams zna się na wszystkim....

MH

--

Bomba próżniowa i próżnia mózgowa