Bomba w Bia³ymstoku

Data: 2017-07-13 03:11:22
Autor: Stachu Chebel
Bomba w Bia³ymstoku
Parê dni temu jedna bomba, potem druga, diabli wiedz± kiedy kolejne... I tak rok w rok, co rusz to w innym mie¶cie. A by³y i takie przypadki, ¿e dzieciaki przy takich znaleziskach niestety koñczy³y swój krótki ¿ywot. No i a¿ ci¶nie siê pytanie, a w zasadzie wiele pytañ..  W skomercjalizowanym ¶wiecie "ile za zabite dziecko?"..  Pytanie poniek±d BARDZO niestosowne, bo ¿ycia Dziecka i bólu Rodziców po jego stracie nie da siê wyceniæ. Nie ma takiej kwoty, która by by³a rekompensat±. Mo¿e byæ jedynie kara za spowodowanie ¶mierci.. Patrz±c realnie, jedynie finansowa i w ca³o¶ci wyp³acona poszkodowanej Rodzinie.

Dalej, mniejszy emocjonalnie problem, ale od strony ekonomicznej nie bez znaczenia. Ewakuacja ludzi z miejsca znaleziska, zaanga¿owanie wszelakich s³u¿b do rozbrojenia i unicestwienia tego dziadostwa, to w chuj kasy!! Kto powinien za to zabuliæ? Wiadomo!! Nazi¶ci !! Tylko gdzie kurwa jego maæ szukaæ tej nacji? I niech szefowa d/s agitacji FDJ (Fraje Dojcze Jugend) z czasów Dojcze Demokratisz Republik jebnie siê grzywk± o krawê¿nik.. Mo¿e pomo¿e:)) A prezydent sztajnmajer NDDR (Noje Dojcze Demokratisz Republik) niech lepiej schowa morde w kube³ i niech nie pierdoli g³upot w sprawie reparacji.

I niech se wartburgi i trabanty przypomn± jak przeskakiwali przez p³ot w Warszawie do ambasady bundesrepubliki..

==================== Z prawnego punktu widzenia, mo¿emy i powinni¶my domagaæ siê reparacji. Taaak, czyta³em te pierdulamenty o zrzeczeniu siê.. Takie ¶wistki, to byle papuga z mojej Wjochy obali !!

Data: 2017-07-13 03:29:54
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba w Bia³ymstoku
ONZ ma stawke zryczaltowana za czlowieka. Wynosi milion dolarow.

Data: 2017-07-13 04:34:04
Autor: Stachu Chebel
Bomba w Bia³ymstoku
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 12:29:56 UTC+2 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
ONZ ma stawke zryczaltowana za czlowieka. Wynosi milion dolarow.

No i chuj z tego. ONZ rycza³tem bulnie? Najpro¶ciej obci±¿y kosztami nazistów. No i szukaj wiatru w polu...

6500000*1000000 = W pizdu kasy !!

Rozpierdol ka¿dego metra kwadratowego dajmy na to w Wawie. 1m^2, ile tak ¶rednio tam wychodzi? A gdzie reszta? Krótko mówi±c wychodzi w pizdu!! Nazi¶ci nie dadz± rady temu sprostaæ. Zasada jest znana. Rozdupcyæ-gówniana kasa. Pozamiataæ i odbudowaæ-zaczynaj± siê schody..

Data: 2017-07-13 05:25:05
Autor: Stachu Chebel
Bomba w Bia³ymstoku
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 13:45:09 UTC+2 u¿ytkownik Yogi napisa³:
Dnia Thu, 13 Jul 2017 04:34:04 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisa³(a):

> W dniu czwartek, 13 lipca 2017 12:29:56 UTC+2 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:

Co¶ ty siê znów naæpa³?

S± 2 mo¿liwo¶ci. Albo kompletnie nie rozumiesz tego co napisa³em, albo masz problemy z erystyk±. Cokolwiek to jest, nie odpowiadaj na moje posty, poniewa¿ z w/w powodów dyskusja miêdzy nami jest niemo¿liwa. Nawet je¿eli w pierwszej czê¶ci zdania nie mam racji, to druga czê¶æ zdania jest w pe³ni uzasadniona.

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wyst±pienia prezesa PiS
nie pad³ jednak ¿aden konkret na temat tego planu.
Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! Zwyciê¿ymy! - skandowa³ prezes PiS z ca³± sal±.

Có¿ masz wiêcej do powiedzenia poza umiejêtno¶ci± CTRL+C,CTRL+V? Jaki¶ komentarz, przemy¶lenie, zaproszenie do jakiej¶ dyskusji..? Wrêcz BYLECO !! A tu NIC!!

Data: 2017-07-13 06:49:49
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba w Bia³ymstoku
Niekoniecznie nie ma kogo obciazyc bo chyba ciaglosc panstwa niemieckiego zostala zachowana. Ostatnio w tv troche poruszaja temat odszkodowania. Wyslali goscia do ONZ zeby sprawdzil czy rezygnacja zostala odnotowana. Jest pismo z ONZ ze nie zostala odnotowana, znaczy sie zadne pismo na dziennik nie wplynelo. W czasach przed rzadami folksdojczow z popsl i po rzadach czerwonej bandy i ich platnych koalicjantow zwanych szumnie demokratyczna opozycja zaczeto procedure od drogi dyplomatycznej. Skurwysyny szwaby sprawe olali a potem zaczeli rzadzic folksdojcze. Sprawa z Rosja sie troche komplikuje. To ze nas napadli nie podlega dyskusji i podwazyc tego sie nie da. To ze w zwiazku z napascia ZSRR zgineli ludzie tez nie podlega dyskusji. Ale jak ocenic w ktorym momencie z agresora stal sie ZSRR sojusznikiem? Bo od momentu kiedy stal sie sojusznikiem odszodowania liczyc sie nie powinno, tak mi sie wydaje.

Data: 2017-07-13 21:06:07
Autor: u2
Bomba w Bia³ymstoku
[...]

przypomnê, ¿e sowieci zerwali stosunki z rz±dem Polski na uchod¼stwie, wiêc nie byli nigdy sojusznikami:)

sowieci stali siê "sojusznikiem" od czasu kiedy zainstalowali w Bolanda marionetkowy rz±d Bieruta:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-13 12:19:23
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba w Bia³ymstoku
Sojusznik sojusznika jest moim sojusznikiem. Bylismy w koalicji antyniemieckiej razem z usa, francja, anglia, zsrr. Jak popatrzec na kraje z ktorymi bylismy w koalicji to do kompletu wrogow i zdrajcow brakuje w nich niemiec.

Data: 2017-07-13 21:43:27
Autor: u2
Bomba w Bia³ymstoku
[...]

zssr nigdy nie by³o sojusznikiem Polski, zauwa¿ ¿e tu¿ po wojnie stalin wys³a³ 9 dywizji, aby wyczy¶ci³ z Polaków przesmyk suwalski, jest to znane jako Ob³awa Augustowska.

Data: 2017-07-13 15:46:29
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba w Bia³ymstoku
Znasz jakis sojusznikow Polski. ZSRR nie. Anglia i Francja nie. USA nie.  Niemcy nie. Teraz doszla Ukraina. Polska w wojne to tak jak pizdziak dzisiaj.. Wszyscy twierdza ze go lubia a nikt z nim gadac nie chce. I nieborak tak produkowal sie w niemieckim burdelu dla zasluzonych nazistow, zeby go w koncu ktos tak polubil zeby z nim pogadal. Az zwariowal. Jako panstwo i narod jestesmy od zawsze sami. Dookola mamy samych wrogow bez wzgledu na to co mowia.

Data: 2017-07-14 09:47:23
Autor: u2
Bomba w Bia³ymstoku
Znasz jakis sojusznikow Polski.

na przyk³ad w roku 1920 Wêgry wys³a³y ca³± swoj± amunicjê na wojnê z ¿ydobolszewikami:)

Data: 2017-07-14 05:58:57
Autor: Zenek Kapelinder
Bomba w Bia³ymstoku
Chwala im za to ale raczej to byla taktyka niz pomoc. Jak by zsrr podbilo Polske to by poszlo na poludnie. Wegry byly zbyt male zeby sie obronic przed zsrr. Ale jesli zsrr nie podbilo by Polski to Wegry byly bezpieczne nawet jak by nie mialy sie czym bronic. To zdarzenie z amunicja mozna ubrac w ladne slowka i motloch to kupi. To nie byla pomoc tylko interes.

Data: 2017-07-13 13:45:08
Autor: Yogi
Bomba w Bia³ymstoku

Data: 2017-07-13 13:46:35
Autor: Yogi
Bomba w Bia³ymstoku
Dnia Thu, 13 Jul 2017 03:29:54 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisa³(a):

ONZ ma stawke zryczaltowana za czlowieka. Wynosi milion dolarow.

Co to kurwa ma wspólnego z bomb± w Bia³ymstoku? Czy ty je³opie nie masz nic
innego do roboty tylko pierdzieæ na forum? Do roboty siê jakiej¶ we¿
psycholu!

Data: 2017-07-13 18:50:32
Autor: Bene Natus
Bomba w Bia³ymstoku
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 11:02:45 UTC+2 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:
> PiSiorki najpierw ukrad³y 5 mld z³ ze SKOKów, ale Kaczyñski ze swoimi > Misiewiczami waln±³ w stó³ i powiedzia³ "przebijam"!
>
> Polska straci a¿ 5,7 mld z³ (!), bo sprzedawcy kebabów i mieszacze > syropów z aptek ekspresowo awansowani na dyrektorów w ministerstwach nie > maj± pojêcia o tym co robi±:
>
> https://www.pb.pl/miliardy-na-odpady-plyna-do-wodociagow-866290

Co tam naskrobali?

Wiesz, z Uni± trzy razy na terminy umawia³ siê rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów, i trzy terminy zawali³. I ten sam rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów nie potrafi³ dogadaæ siê na termin z wojewodami - bo dogadywanie siê z innymi nie jest w naturze PiSiewiczów.

A teraz oczywi¶cie od dupy strony bêdzie szuka³ winnego. Identycznie jak ze SKOKami, tylko kwota wiêksza.
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:de48cee5-97b2-473c-ae2b-efcffb6164a9googlegroups.com...
ONZ ma stawke zryczaltowana za czlowieka. Wynosi milion dolarow.

Data: 2017-07-13 18:51:58
Autor: Bene Natus
Bomba w Bia³ymstoku

U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ab5f2845-990c-4e65-ba21-57a6ced02720googlegroups.com...