Bomba w Bia³ymstoku

Data: 2017-07-13 18:51:58
Autor: Bene Natus
Bomba w Bia³ymstoku
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 11:02:45 UTC+2 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:
> PiSiorki najpierw ukrad³y 5 mld z³ ze SKOKów, ale Kaczyñski ze swoimi > Misiewiczami waln±³ w stó³ i powiedzia³ "przebijam"!
>
> Polska straci a¿ 5,7 mld z³ (!), bo sprzedawcy kebabów i mieszacze > syropów z aptek ekspresowo awansowani na dyrektorów w ministerstwach nie > maj± pojêcia o tym co robi±:
>
> https://www.pb.pl/miliardy-na-odpady-plyna-do-wodociagow-866290

Co tam naskrobali?

Wiesz, z Uni± trzy razy na terminy umawia³ siê rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów, i trzy terminy zawali³. I ten sam rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów nie potrafi³ dogadaæ siê na termin z wojewodami - bo dogadywanie siê z innymi nie jest w naturze PiSiewiczów.

A teraz oczywi¶cie od dupy strony bêdzie szuka³ winnego. Identycznie jak ze SKOKami, tylko kwota wiêksza.
U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ab5f2845-990c-4e65-ba21-57a6ced02720googlegroups.com...
Parê dni temu jedna bomba, potem druga, diabli wiedz± kiedy kolejne... I tak rok w rok, co rusz to w innym mie¶cie. A by³y i takie przypadki, ¿e dzieciaki przy takich znaleziskach niestety koñczy³y swój krótki ¿ywot. No i a¿ ci¶nie siê pytanie, a w zasadzie wiele pytañ..  W skomercjalizowanym ¶wiecie "ile za zabite dziecko?"..  Pytanie poniek±d BARDZO niestosowne, bo ¿ycia Dziecka i bólu Rodziców po jego stracie nie da siê wyceniæ. Nie ma takiej kwoty, która by by³a rekompensat±. Mo¿e byæ jedynie kara za spowodowanie ¶mierci.. Patrz±c realnie, jedynie finansowa i w ca³o¶ci wyp³acona poszkodowanej Rodzinie.

Dalej, mniejszy emocjonalnie problem, ale od strony ekonomicznej nie bez znaczenia. Ewakuacja ludzi z miejsca znaleziska, zaanga¿owanie wszelakich s³u¿b do rozbrojenia i unicestwienia tego dziadostwa, to w chuj kasy!! Kto powinien za to zabuliæ?

Wiadomo!! Nazi¶ci !! Tylko gdzie kurwa jego maæ szukaæ tej nacji?

I niech szefowa d/s agitacji FDJ (Fraje Dojcze Jugend) z czasów Dojcze Demokratisz Republik jebnie siê grzywk± o krawê¿nik.. Mo¿e pomo¿e:))

A prezydent sztajnmajer NDDR (Noje Dojcze Demokratisz Republik) niech lepiej schowa morde w kube³ i niech nie pierdoli g³upot w sprawie reparacji.

I niech se wartburgi i trabanty przypomn± jak przeskakiwali przez p³ot w Warszawie do ambasady bundesrepubliki..

Z prawnego punktu widzenia, mo¿emy i powinni¶my domagaæ siê reparacji. Taaak, czyta³em te pierdulamenty o zrzeczeniu siê.. Takie ¶wistki, to byle papuga z mojej Wjochy obali !!

Bomba w Bia³ymstoku