Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!

Data: 2010-06-24 10:23:20
Autor: Neko
Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!
No co jest?! Ile mozna czekac? W PO nauczyli cie tak klamac i obiecywac? :)

Data: 2010-06-24 02:38:10
Autor: zbig
On 24 Cze, 10:23, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
No co jest?! Ile mozna czekac?

W PO nauczyli cie tak klamac i obiecywac? :)

Jak ktoś jest przciwko PiS to już musi być z PO? Macie więcej wrogów.
Bombel to stronnik SLD

Data: 2010-06-24 11:42:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Jun 2010 02:38:10 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Ja dla niego też "jestem z PO" - u nich to jak widać taki wyuczony "odruch
psa Pawłowa".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-24 12:33:07
Autor: Bombelek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6c517eab-8522-407e-8a0e-9c99a50ab526j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Oczywiście. Tyle, że młodej lewicy, a nie starych pryków.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/posel-pis-sklada-zyczenia-urodzinowe-oleksemu,1,3305954,aktualnosc.html

Data: 2010-06-24 10:30:18
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hvv4mk$7c4$1news.onet.pl...
No co jest?! Ile mozna czekac?
W PO nauczyli cie tak klamac i obiecywac? :)

Słuchaj PSYCHOPATO! To nie moja wina, że masz problemy z myśleniem. Najwyraźniej jesteś staruch i bimber wypalił ci mózg.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 10:30:56
Autor: Neko
Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Słuchaj PSYCHOPATO! To nie moja wina, że masz problemy z myśleniem. Najwyraźniej jesteś staruch i bimber wypalił ci mózg.

Nie. Ja tylko upominam sie o to, co mi tydzien temu obiecywales.

A obiecywales, iz dostane niechybanie wezwanie na komisariat
celem przesluchania w sprawie: awe vs. Leopodruk.

I teraz oczekuje wywiazania sie z obietnicy.

Caly Usenet na ciebie patrzy. Badz odpowiedzialny za swoje slowa.

Data: 2010-06-24 10:35:56
Autor: Bombelek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hvv54r$8pb$1news.onet.pl...
[...]

Bądź cierpliwy. Doczekasz się i ty!  Z tego co wiem Rafał zaniósł kolejne wydruki do prokuratury. Zrobią wam bydlakom taki kipisz, że się nie pozbieracie.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 10:39:47
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:35:56 +0200, Bombelek napisał(a):

Bądź cierpliwy. Doczekasz się i ty!  Z tego co wiem Rafał zaniósł kolejne wydruki do prokuratury. Zrobią wam bydlakom taki kipisz, że się nie pozbieracie.

A może jednak nie jesteś psychopatą tylko głupolem?
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-24 10:41:33
Autor: Neko
Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A może jednak nie jesteś psychopatą tylko głupolem?

On jest chyba pierwsza ofiara nadchodzacych plam slonecznych
i przebiegunowienia ziemi.

Efekt 2012 ?!!! ;)

Data: 2010-06-24 10:52:33
Autor: raff
W dniu 2010-06-24 10:41, Neko pisze:
[...]

No toscie sie doigrali.

Bede wam wysylal paczki ;-)

R.

Data: 2010-06-24 10:58:23
Autor: raff
[...]

A jeszcze jak Heniu wam zrobi QQ, to juz bedziecie miec calkiem przesrane.

R.

Data: 2010-06-24 11:09:28
Autor: Neko
Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

A jeszcze jak Heniu wam zrobi QQ, to juz bedziecie miec calkiem przesrane.

Nie wiem co to jest QQ ale chyba wole nie wiedziec.

Data: 2010-06-24 17:19:47
Autor: raff
W dniu 2010-06-24 11:09, Neko pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

A jeszcze jak Heniu wam zrobi QQ, to juz bedziecie miec calkiem
przesrane.

Nie wiem co to jest QQ ale chyba wole nie wiedziec.

Wedlug mnie chodzi mu o narobienie komus do buta. A to musi byc straszne.

R.

Data: 2010-06-24 11:30:18
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvv5kf$9mp$1speranza.aioe.org...
[...]

to szczyl, ksywka kloceklego
awe

Data: 2010-06-24 13:01:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:30:18 +0200, awe napisał(a):

A może jednak nie jesteś psychopatą tylko głupolem?
--
to szczyl, ksywka kloceklego

Raczej gwniarz. Tylko gwniarze się tu odgrażają.
Piotr

Data: 2010-06-24 16:55:37
Autor: .'heÂŽsk'.
On Thu, 24 Jun 2010 10:30:18 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Słuchaj PSYCHOPATO! To nie moja wina, że masz problemy z myśleniem. Najwyraźniej jesteś staruch i bimber wypalił ci mózg.

 neko to nawiedzony warminiski post-pgr-owiec. szkoda dla niego czasu.

 --

 HeSk

Bombel - nie tchorz! Dawaj mi te wezwanie na komisariat!