Bomber z5 XC 2000

Data: 2009-03-19 11:45:22
Autor: Adam Kadlubek
Bomber z5 XC 2000
Witam.

Chcę zanabyć ten amortyzator:
http://allegro.pl/item587974982_marzocchi_z5_xc_2000_qr20.html

Jednakże ciekawi mnie, czy można do niego zamontować tarczówkę
(adapterem or smtn). Obiło mi się o uszy, że w starszych marcokach był
taki patent. Prawda li to? Zwłaszcza - czy w tym tak było (sprzedawca
jest denerwująco milczący w tej kwestii)

Adam Kadłubek

Data: 2009-03-19 20:10:37
Autor: Solar
Bomber z5 XC 2000
Adam Kadlubek pisze:

[...]

Może dlatego, że w 5-ej kropie opisu stoi:
- brak mocowania pod hamulec tarczowy

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

Data: 2009-03-19 12:45:18
Autor: Adam Kadlubek
Bomber z5 XC 2000
On 19 Mar, 20:10, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Adam Kadlubek pisze:

> [...]
> jest denerwująco milczący w tej kwestii)

Może dlatego, że w 5-ej kropie opisu stoi:

Może dlatego, że ten model _ponoć_ może mieć rzeczone mocowanie
dokręcone za pomocą dwóch śrub np ten:

http://www.sklep.gregorio.pl/index.php?products=product&prod_id=622

ma adapter w opcji.

Adam Kadłubek

Data: 2009-03-19 20:13:58
Autor: Solar
[OT] Bomber z5 XC 2000
Adam Kadlubek pisze:
Witam.

Chcę zanabyć ten amortyzator:
http://allegro.pl/item587974982_marzocchi_z5_xc_2000_qr20.html

Ciekawa jest też ostatnia kropa opisu:
- Wystawiamy komentarze zgodne z otrzymanymi

Tzn., że np. jak ja im wpłacę kasę od razu po wygraniu aukcji, oni mi szpeju nie wyślą, ja im wystawię negatywa, to oni mi też? Za co? :)

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-03-19 19:19:42
Autor: Jan Srzednicki
[OT] Bomber z5 XC 2000
On 2009-03-19, Solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:
Adam Kadlubek pisze:
[...]

No przecież! Jeszcze się pytasz.

Data: 2009-03-19 21:09:41
Autor: Wojtek Paszkowski
Bomber z5 XC 2000
"Adam Kadlubek" <uzurpatorex@gmail.com> wrote in message news:ce6f1f5d-33bc-475d-a33b-faf967ab4879y9g2000yqg.googlegroups.com...

Chcę zanabyć ten amortyzator:
http://allegro.pl/item587974982_marzocchi_z5_xc_2000_qr20.html

tu chyba to samo?

http://allegro.pl/item582004314_nowy_amortyzator_marzocchi_z5_qr20_www_airbike_pl.html

i sprzedawca oferuje adapter w opcji za dodatkową opłatą

(sprzedawca jest denerwująco milczący w tej kwestii)

olej tych państwa i kup u Gregorio - zalega u nich od dawien dawna, może sprzedadzą za dobrą cenę i od razu z adapterem.

pozdr

Data: 2009-03-19 21:45:59
Autor: kml
Bomber z5 XC 2000

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał w wiadomości news:gpu8ql$nlp$1news.wp.pl...

olej tych państwa i kup u Gregorio - zalega u nich od dawien dawna, może sprzedadzą za dobrą cenę i od razu z adapterem.

Olej ich wszystkich i szukaj tego widła w CRC bo oni stamtąd go ściągnęli. OIDP to kosztował 100 Ł i adapter był w cenie, przez chwilę sam go chciałem kupić :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-19 14:28:06
Autor: Adam Kadlubek
Bomber z5 XC 2000
On 19 Mar, 21:45, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Olej ich wszystkich i szukaj tego widła w CRC bo oni stamtąd go ściągnęli.
OIDP to kosztował 100 Ł i adapter był w cenie, przez chwilę sam go
chciałem kupić :)

Na CRC to on juz od stuleci jest tylko wspomnieniem ;>

Adam Kadłubek

Data: 2009-03-19 22:40:37
Autor: kml
Bomber z5 XC 2000

Użytkownik "Adam Kadlubek" <uzurpatorex@gmail.com> napisał w wiadomości news:52bdb466-c867-4540-aeaf-41dc6a86f1bdv39g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- --

W każdym razie większość tych egzemplarzy, które można kupić jest stamtąd zassana w cenie ok 100Ł.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-20 08:45:59
Autor: Wojtek Paszkowski
Bomber z5 XC 2000

"kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote in message news:gpuau6$9mt$1inews.gazeta.pl...

Olej ich wszystkich i szukaj tego widła w CRC bo oni stamtąd go ściągnęli. OIDP to kosztował 100 Ł i adapter był w cenie, przez chwilę sam go chciałem kupić :)

to chyba nie jest teraz jakaś super okazja, biorąc pod uwagę ceny tego sztućca w PL?

pozdr

Data: 2009-03-20 10:01:29
Autor: kml
Bomber z5 XC 2000

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w wiadomości news:gpvhju$hl0$1news.wp.pl...

[...]

To było jakiś czas temu i z tego co inni piszą to już tego marcoka nie ma w ofercie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Bomber z5 XC 2000