Bomber z5 XC 2000

Data: 2009-03-19 20:10:37
Autor: Solar
Bomber z5 XC 2000
Adam Kadlubek pisze:

Jednakże ciekawi mnie, czy można do niego zamontować tarczówkę
(adapterem or smtn). Obiło mi się o uszy, że w starszych marcokach był
taki patent. Prawda li to? Zwłaszcza - czy w tym tak było (sprzedawca
jest denerwująco milczący w tej kwestii)

Może dlatego, że w 5-ej kropie opisu stoi:
- brak mocowania pod hamulec tarczowy

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

Data: 2009-03-19 12:45:18
Autor: Adam Kadlubek
Bomber z5 XC 2000
On 19 Mar, 20:10, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Adam Kadlubek pisze:

> [...]
> jest denerwująco milczący w tej kwestii)

Może dlatego, że w 5-ej kropie opisu stoi:

Może dlatego, że ten model _ponoć_ może mieć rzeczone mocowanie
dokręcone za pomocą dwóch śrub np ten:

http://www.sklep.gregorio.pl/index.php?products=product&prod_id=622

ma adapter w opcji.

Adam Kadłubek