[OT] Bomber z5 XC 2000

Data: 2009-03-19 20:13:58
Autor: Solar
[OT] Bomber z5 XC 2000
Adam Kadlubek pisze:
Witam.

Chcę zanabyć ten amortyzator:
http://allegro.pl/item587974982_marzocchi_z5_xc_2000_qr20.html

Ciekawa jest też ostatnia kropa opisu:
- Wystawiamy komentarze zgodne z otrzymanymi

Tzn., że np. jak ja im wpłacę kasę od razu po wygraniu aukcji, oni mi szpeju nie wyślą, ja im wystawię negatywa, to oni mi też? Za co? :)

"Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów."
                           św. Tomasz z Akwinu

Data: 2009-03-19 19:19:42
Autor: Jan Srzednicki
[OT] Bomber z5 XC 2000
[...]