"Bomble" na suficie

Data: 2010-06-24 14:24:54
Autor: jotem
"Bomble" na suficie
Sufit był malowany dawno jakąś farbą emulsyjną. Teraz DULUX'em (biel arktyczna) i wyskakują "bomble". Co prawda później znikają ale bardzo źle wpływają na moje samopoczucie. Co jest do d... farba, ściana czy ja?

Jotem

Data: 2010-06-24 23:21:43
Autor: Jackare
"Bomble" na suficie
Użytkownik "jotem" <jozef.mysliwiec@softnet.com.pl> napisał w wiadomości news:tjvbf7-pm8.ln1fwl.softnet.com.pl...
Sufit był malowany dawno jakąś farbą emulsyjną. Teraz DULUX'em (biel arktyczna) i wyskakują "bomble". Co prawda później znikają ale bardzo źle wpływają na moje samopoczucie. Co jest do d... farba, ściana czy ja?

Przed malowaniem, sufit powinien zostać umyty mydłem malarskim  i zagruntowany.
Jeżeli nie zostało to zrobione, nowa emulsja może reagować z tłuszczem osoadzonym na suficie lub z jakąś chemią ze starej powłoki.
--
Jackare

"Bomble" na suficie