Bombowce.

Data: 2010-11-19 18:56:59
Autor: Michał Sz.
Bombowce.
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Data: 2010-11-19 18:59:46
Autor: abc
Bombowce.
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Wiem, że w Afagnistanie na nic się Rosjanom zdały.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-11-19 19:55:55
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce6bb1a$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Wiem, że w Afagnistanie na nic się Rosjanom zdały.

Tam jest ciężki teren. Dlatego?

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-11-19 21:59:29
Autor: Jaru¶ (POJEB) Drobiowy
Bombowce.

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4ce6bb1a$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Wiem, że w Afagnistanie na nic się Rosjanom zdały.

Ty sobie ksi±dz walnij rozdzialik z brewiarzyka, a nie wtr±caj się....

Data: 2010-11-19 19:07:39
Autor: boukun
Bombowce.

Użytkownik "Michał Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6dpa$cc4$1news.onet.pl...
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Nie wiem, ale już co najmniej dwa razy słyszałem w nocy nad swoim domem przelatuj±cy bombowiec...

boukun

Data: 2010-11-19 19:26:16
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6eor$n53$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie lubisz bombowców..

Michał

Data: 2010-11-19 19:29:20
Autor: raff
Bombowce.

Użytkownik "Michał Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości

Michał Sz.

Nie wiem, ale już co najmniej dwa razy słyszałem w nocy nad swoim
domem przelatujÄ…cy bombowiec...

boukun

Nie lubisz bombowcĂłw..

To nie byly bombowce. Namierzali boukuna.

Jest dla nich zbyt niebezpieczny.

R.

Data: 2010-11-19 19:17:18
Autor: jadrys
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 18:56, Michał Sz. pisze:
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Nic, najprawdopodobniej nie ma już Bombowców na wyposażeniu armii kacapa.

Data: 2010-11-19 19:57:20
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6h5g$nv5$6news.onet.pl...
W dniu 2010-11-19 18:56, Michał Sz. pisze:
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Nic, najprawdopodobniej nie ma już Bombowców na wyposażeniu armii kacapa.

Kiedy były?

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

Data: 2010-11-19 19:59:46
Autor: raff
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 19:57, Michał Sz. pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-11-19 18:56, Michał Sz. pisze:

Michał Sz.

Nic, najprawdopodobniej nie ma juĹĽ BombowcĂłw na wyposaĹĽeniu armii kacapa.

Kiedy były?

Zawsze byly.

R.

Data: 2010-11-19 20:28:49
Autor: raff
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 20:02, Michał Sz. pisze:
[...]

Dobrze.

A ty pocwicz wysylanie postow.

R.

Data: 2010-11-19 11:46:39
Autor: Antenka
Bombowce.
On 19 Lis, 20:28, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

A ty pocwicz wysylanie postow. <

Raffik  nie b±dĽ taki okrutny dla Misia. Może lubi kleić modele ;-)

Antenka

P.s. Niedawno na własne oczy widziałam, jak nad Krzesinami leciał
samolot wojskowy ( to nie był  F-16) i targał ładunek wygl±daj±cy na
bomby :-/ .Nie zmy¶lam.

Data: 2010-11-19 20:53:32
Autor: Polok_prawdziwy
Bombowce.
Antenka wrote:

[...]

Wreklamuwce...- ty durnobabo...!

Data: 2010-11-19 20:55:14
Autor: Tomy M.
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 20:46, Antenka pisze:
[...]

Antenka .. te samoloty co tak hucz± to turbo¶migłowe
transportowce. Jako bombowce s± wykorzystywane tylko
sporadycznie.Współczesny bombowiec to zasadniczo
po prostu my¶liwiec :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 12:00:45
Autor: Antenka
Bombowce.
On 19 Lis, 20:55, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> Raffik  nie b d taki okrutny dla Misia. Mo e lubi klei modele ;-)

> Antenka

> P.s. Niedawno na w asne oczy widzia am, jak nad Krzesinami lecia
> samolot wojskowy ( to nie by  F-16) i targa adunek wygl daj cy na
> bomby :-/ .Nie zmy lam.

Antenka .. te samoloty co tak hucz to turbo mig owe
transportowce. Jako bombowce s wykorzystywane tylko
sporadycznie.Wsp czesny bombowiec to zasadniczo
po prostu my liwiec :-)

--

Tomy M.

No nie wiem :-/ .A może jednak co¶ knuj±?
Faktem jest, że nie znam się na samolotach, ale potrafię odróżnić huk
silnika samolotów pasażerskich, które nieustannie lataj± nad miastem
pod±żaj±c na lotnisko Ławica oraz F-16. Do tych ostatnich nawet
zd±żyłam się przyzwyczaić :D.

Antenka

Data: 2010-11-19 22:07:43
Autor: Tomy M.
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 21:00, Antenka pisze:

[...]

Współczuje takiego zamieszkiwania :-/

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 20:34:11
Autor: Michał Sz.
Bombowce.
A ty spierdalaj z grupy.

Data: 2010-11-19 21:23:49
Autor: raff
Bombowce.
[...]

Dobra, juz spierdalam.

R.

Data: 2010-11-19 21:53:43
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Długo Cię nie będzie?

Data: 2010-11-20 16:09:35
Autor: rAzor
Bombowce.
Darz bór! Użytkownik... he he - Michał Sz. raczył napisać:
A ty spierdalaj z grupy.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2010-11-19 20:02, Michał Sz. pisze:
Kacap idĽ polataj.
[...]

Te synek - tutaj się odpisuje pod postem.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-20 21:04:45
Autor: jadrys
Bombowce.
[...]

No w czasach ZSRR mieli ciężkie bombowce strategiczne zdolne do przenoszenie bomb atomowych.

Data: 2010-11-19 20:02:30
Autor: pluton
Bombowce.
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Maj± skrzydła.

Nullification

Data: 2010-11-19 20:30:16
Autor: raff
Bombowce.
W dniu 2010-11-19 20:02, pluton pisze:

Michał Sz.

Mają skrzydła.

No chyba ze spadaja. Wtedy nie maja.

R.

Data: 2010-11-19 20:32:51
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6hg4$ntl$1inews.gazeta.pl...
Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Michał Sz.

Maj± skrzydła.

-- pozdrawiam
Nullification

na papierze

Data: 2010-11-19 21:49:19
Autor: pluton
Bombowce.

> Maj± skrzydła.
>
> -- > pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
> Nullification

na papierze

A nie na kadlubie ?

Nullification

Data: 2010-11-19 21:56:13
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

pod

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6nob$fvu$1inews.gazeta.pl...

> Maj± skrzydła.
>
> -- > pozdrawiam
> P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
> Nullification

na papierze

A nie na kadlubie ?

-- pozdrawiam
Nullification

Data: 2010-11-19 22:08:25
Autor: pluton
Bombowce.
no widze, ze calkiem duzo wiesz o rosyjskich bombowcach.

Nullification

Data: 2010-11-19 22:11:23
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

no Ľle widzisz

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic6os5$jv3$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-11-19 20:51:21
Autor: Polok_prawdziwy
Bombowce.
Michał Sz. wrote:

Wie kto¶ co¶ o rosyjskich bombowcach?

Bombardujom...

Data: 2010-11-19 20:57:54
Autor: Polok_prawdziwy
Bombowce.
Polok_prawdziwy wrote:

http://archiwum.wiz.pl/2000/00083100.asp

A godać wincyj niebedem...

Data: 2010-11-19 21:08:08
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomo¶ci news:dk0jr7-apm.ln1server.linuxfan.de...
Polok_prawdziwy wrote:

http://archiwum.wiz.pl/2000/00083100.asp

A godać wincyj niebedem...

Do dupy taki bombowiec.

Data: 2010-11-20 00:04:40
Autor: Polok_prawdziwy
Bombowce.

Polok_prawdziwy wrote:

http://archiwum.wiz.pl/2000/00083100.asp

A godać wincyj niebedem...

Do dupy taki bombowiec.

Niewim, kajsem bombowce wtykos, ale jo, powimci szczeże, dopiwnicy kryć siem wolem...

Data: 2010-11-20 02:29:57
Autor: Michał Sz.
Bombowce.

Polak ale¶ zajechał.