Bone Tomahawk (2015)

Data: 2016-05-10 05:49:59
Autor: Titus Atomicus
Bone Tomahawk (2015)
Witam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Bone_Tomahawk
https://www.youtube.com/watch?v=0ZbwtHi-KSE
Western, ale z elementami gore.
Obsada niezla podobno, ale ja znalem tylko Kurta Russela, ktory wyglada jakby sie urwal z planu The Hateful Eight
Zreszta film moglby rownie dobrze krecic Tarantino, do spolki z Coenami.
Porownujac z The Hateful Eight - bardzo podobnie, moze nawet nieco lepszy, choc niektore bledy scenariusza troche irytujace.
No, ale to podobno jakis niskobudzetowiec jest, i widac, ze brak tu takiego rozmachu jak u Trantino.
8-/10
Aaaaa, tytul powninni jednak przetlumczyc, np. jako 'tomahawk z kosci'
--
TA

Data: 2016-05-10 17:06:06
Autor: Titus Atomicus
Bone Tomahawk (2015)
In article <Titus_Atomicus-69AE88.05495910052016@node2.news.atman.pl>,

8-/10
Hm, po namysle - obnizam rating do 7. Ale 'Osemce' tez obnizam.
--
TA

Data: 2016-05-10 22:07:26
Autor: Titus Atomicus
Bone Tomahawk (2015)
In article <Titus_Atomicus-F2FB63.17060610052016@node2.news.atman.pl>,

In article <Titus_Atomicus-69AE88.05495910052016@node2.news.atman.pl>,

> 8-/10
Hm, po namysle - obnizam rating do 7. Ale 'Osemce' tez obnizam.
.... na plus - niezle zdjecia, klimat i dialogi... ale wszystko psuje absurdalna koncowka.
--
TA

Data: 2016-05-11 00:02:01
Autor: Ghost
Bone Tomahawk (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-30ABFC.22072610052016@node2.news.atman.pl...

> [...]

Hm, po namysle - obnizam rating do 7. Ale 'Osemce' tez obnizam.
... na plus - niezle zdjecia, klimat i dialogi... ale wszystko psuje

Etam, nie ma filmu bez dziur. Chłonąć, nie myśleć :-)

Data: 2016-05-11 00:01:20
Autor: Ghost
Bone Tomahawk (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-69AE88.05495910052016@node2.news.atman.pl...

[...]

Po mojemu lepiej jednak brzmi "Toporek z kości zrobiony"
Film całkiem niezły, gore może niektórych boleć w oczy, choć jest tego naprawdę niewiele.
Niskobudżetowość dodaje chyba wiarygodności, fajnie nakreślone realia.

Bone Tomahawk (2015)