Boni i Cichocki ukrywają swoje dochody

Data: 2013-05-25 18:56:49
Autor: pluton_
Boni i Cichocki ukrywają swoje dochody
  Kiedy w 2003 r. ówczesny prezydent Warszawy Lech Kaczyński zapomniał
wpisać w oświadczeniu majątkowym wynagrodzenia za dwa miesiące pracy w
urzędzie miasta i dochodu z tytułu pełnienia mandatu poselskiego,
podniosła się wielka wrzawa. Niechętne Kaczyńskiemu media rozpętały
prawdziwy spektakl nienawiści. Informacje o oświadczeniu majątkowym
prezydenta stolicy przez wiele dni nie schodziły z czołówek. Do akcji
weszła prokuratura.

- To, co się dzieje wokół oświadczeń majątkowych członków obecnego
gabinetu, pokazuje, że rządzący działają według różnych standardów -
ocenia członek sejmowej komisji sprawiedliwości, poseł PiS Stanisław
Piotrowicz.

Ty piotrowicz nie piurdol, tylko szybciutko podnos wialka wrzawe
i rozpetuj prawdziwy spektakl nienawisci.

Nullification

Data: 2013-05-25 18:55:49
Autor: u2
W dniu 2013-05-25 18:56, pluton_ pisze:
Ty piotrowicz nie piurdol, tylko szybciutko podnos wialka wrzawe
i rozpetuj prawdziwy spektakl nienawisci.

A wiesz, ze wersja pitorwskiego o zabiciu ksiedza Popieluszki jest nieprawdziwa ?

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 19:20:09
Autor: pluton_
> [...]
> i rozpetuj prawdziwy spektakl nienawisci.

A wiesz, ze wersja pitorwskiego o zabiciu ksiedza Popieluszki jest

nie znam pitorwskiego. to jakis naukowiec z amerykanskiego uniwersytetu ?

Nullification

Data: 2013-05-25 19:31:32
Autor: u2
Boni i Cichocki ukrywają swoje dochody
W dniu 2013-05-25 19:20, pluton_ pisze:
nie znam pitorwskiego

nie znasz swojego kolesia pitek ?

Data: 2013-05-25 21:56:28
Autor: pluton_
Boni i Cichocki ukrywają swoje dochody
> nie znam pitorwskiego

nie znasz swojego kolesia pitek ?

pedziek, ja nie jestem z pisu, nie znam zadnych pitu-pitu,
biniendow ani szulabula.

Nullification