Boniek na ministra - to już jest czarna rozpacz?

Data: 2009-10-06 07:39:37
Autor: Piotr
Boniek na ministra - to już jest czarna rozpacz?
"Ruszyła giełda kandydatów na stanowisko ministra sportu w rządzie
Donalda Tuska. W gronie możliwych następców Mirosława Drzewieckiego
wymieniany jest Zbigniew Boniek.
Według informacji "Dziennika" poważnie brane są jedynie dwie
kandydatury - Zbigniewa Bońka i Krzysztofa Kiliana."

http://wiadomosci.onet.pl/2055194,11,gwiazda_stadionow_moze_zastapic_drzewieckiego,item.html

Wygląda na to, że pan premier gotów sobie obgryźć napletek za punkty
sondażowe.
Ale dlaczego Boniek? Nie chcemy tego Euro 2012? Piotr
PS. Wiem, że Villas jest bez zajęcia!

Data: 2009-10-06 08:16:34
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A dlaczego nie Boniek?  Jest on przeciwnikiem Euro 2012?

Data: 2009-10-06 08:28:27
Autor: Piotr
Dnia Tue, 06 Oct 2009 08:16:34 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Przecie to żulik z Widzewa, dobrze kopał bala, ale teraz niech..., noo
niech się oddali. Piotr

Data: 2009-10-06 08:32:26
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

E tam "żulik".. Jest człowiekiem majętnym, więc ryzyko skorumpowania go jest dużo mniejsze niż jakiegoś "gołodupca" na dorobku.

Data: 2009-10-06 00:44:40
Autor: J-23
On 6 Paź, 08:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Piotr pisze:

> [...]

E tam "żulik".. Jest człowiekiem majętnym, więc ryzyko skorumpowania go
jest dużo mniejsze niż jakiegoś "gołodupca" na dorobku.

Drzewicki tez jest majetny. A warto dodac, ze nie zamierzal tych
ewentualnych zyskow ze zmodyfikowanej ustawy, przejac dla siebie.

J-23 itede

Data: 2009-10-06 17:59:51
Autor: jadrys

Piotr pisze:

[...]

Widać, nie dostatecznie majętny... A co niby chciał zrobić z tymi zyskami? Może planował rozdać potrzebującym?

Data: 2009-10-06 09:44:04
Autor: krantor
Boniek na ministra - to już jest czarna rozpacz?
Dnia Tue, 06 Oct 2009 08:16:34 +0200, jadrys napisał(a):
[...]

Przecie to żulik z Widzewa, dobrze kopał bala, ale teraz niech..., noo
niech się oddali. Piotr

Jeśli już, to luj ze Szwederowa w Bydgoszczy. TEN bal kopał dobrze, może Late
wykopie?

--

Vicek  --

Data: 2009-10-06 11:15:42
Autor: matusm

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tlb0u4o4owxn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz problem,nie mozesz  zapomniec  ze Boniek nie dorasta do piet Giertychom bo nie pisal do Jaruzelskiego donosow na spoleczenstwo ????

Boniek  sie  wypromowal wlasna praca a nie donosami do Jaruzelskiego wiec moze ze  swoim francuskim kumplem z boiska cos  zrobi dobrego dla polskiej pilki noznej

Prawdziwa praca ,talent ,uznanie za granicami sola  w oku juz od Kopernika a pewnie i wczesniej
Teraz holdowane  przez ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-06 12:17:53
Autor: Piotr
Dnia Tue, 6 Oct 2009 11:15:42 +0200, matusm napisał(a):

Masz problem,nie mozesz  zapomniec  ze Boniek nie dorasta do piet Giertychom bo nie pisal do Jaruzelskiego donosow na spoleczenstwo ????

Nie pisał? No to "Giertychami" wygrał te rundę.

Boniek  sie  wypromowal wlasna praca a nie donosami do Jaruzelskiego wiec moze ze  swoim francuskim kumplem z boiska cos  zrobi dobrego dla polskiej pilki noznej

To piłkarz, może go sobie weź za lekarza domowego? Się sprawdzi,
zrobimy go ministrem.
A dla dobra polskiej piłki już próbował cos robić.

Prawdziwa praca ,talent ,uznanie za granicami sola  w oku juz od Kopernika a pewnie i wczesniej
Teraz holdowane  przez ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Może... Trzeba to odwrócić, i za ministra kultury weźniem se
Polańskiego, jak go już wypuszczą z pierdla. Na pohybel zawistnikom!
Piotr

Data: 2009-10-06 16:09:28
Autor: matusm

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:wng8x45ai5d7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No to objasnij mnie z jakiego powodu Drzewiecki jeszcze nie  siedzi w mamrze a  zostal ministrem???Nie  wypominajac oszustw w USA

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-06 16:14:31
Autor: Piotr
Dnia Tue, 6 Oct 2009 16:09:28 +0200, matusm napisał(a):

No to objasnij mnie z jakiego powodu Drzewiecki jeszcze nie  siedzi w mamrze a  zostal ministrem???Nie  wypominajac oszustw w USA

To jest dobre pytanie, ale odpowiedź chyba znasz.
Piotr

Boniek na ministra - to już jest czarna rozpacz?