Bonnie And Clyde 1967 = Pulp Fiction 1994

Data: 2009-08-06 19:53:57
Autor: Telev
Bonnie And Clyde 1967 = Pulp Fiction 1994
Gdyby Bonnie i Clyde powstał w 1977 to bym nie był zdziwiony

Ale że powstał ponad 40 lat temu to jestem: jego brutalnością, epatowaniem sexem [w sposób nie do końca otwarty oczywiście] i realnością

Nasuwa mi się takie właśnie porównanie z filmem Tarantino, od którego to ukazania się też minęło już sporo czasu

TV

Data: 2009-08-06 22:54:06
Autor: Welon
Telev wrote:
Gdyby Bonnie i Clyde powstał w 1977 to bym nie był zdziwiony

Ale że powstał ponad 40 lat temu to jestem: jego brutalnością, epatowaniem sexem [w sposób nie do końca otwarty oczywiście] i realnością

Obejrzyj jeszcze kilka innych filmow Peckinpaha, chocby Nedzne psy, a sam stwierdzisz, ze Tarantino to moglbym za mistrzem co najwyzej drugie sniadanie nosic ;)

--
Krzysztof

Bonnie And Clyde 1967 = Pulp Fiction 1994