[piatek] Bonus

Data: 2011-05-13 12:58:23
Autor: go!
[piatek] Bonus
Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z nowo nabyta stodola:
http://dalesdesigns.net/barncars.htm

Data: 2011-05-13 14:05:35
Autor: Yogi\(n\)
[piatek] Bonus
Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:iqj6cv$iq3$1inews.gazeta.pl...
Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z nowo nabyta stodola:
http://dalesdesigns.net/barncars.htm

No to teraz musi kupić myjkę karchera ;-)
Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze szczęścia ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-13 14:18:18
Autor: yabba
[piatek] Bonus
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4dcd1e8d$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-05-13 18:15:41
Autor: Michał Gut
[piatek] Bonus
Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze szczęścia ;-)
Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

LOL

Data: 2011-05-13 14:13:40
Autor: Mirek Ptak
[piatek] Bonus
Dnia 2011-05-13 13:58,  *go!* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
nowo nabyta stodola:
http://dalesdesigns.net/barncars.htm

http://www.hoax-slayer.com/barn-cars.shtml

:)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-15 00:26:12
Autor: venioo
[piatek] Bonus
W dniu 2011-05-13 14:13, Mirek Ptak pisze:
[...]

No i wszystko jasne. tez mi sie to wydawalo malo prawdopodobne, zeby taki skarbiec stal nienaruszony przez 15 lat.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-15 00:35:05
Autor: scob
[piatek] Bonus
W dniu 2011-05-13 14:13, Mirek Ptak pisze:

http://www.hoax-slayer.com/barn-cars.shtml

No i Ój, rozmarzyć się można i tak ;-)

Data: 2011-05-13 14:33:59
Autor: szerszen
[piatek] Bonus

a ty z zawodu to górnik czy archeolog amator? :)

Data: 2011-05-14 10:24:02
Autor: Sebastian Biały
[piatek] Bonus
On 2011-05-13 13:58, go! wrote:
Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z
nowo nabyta stodola:
http://dalesdesigns.net/barncars.htm

Czy te samochody są zgodnie z prawem nabywającego stodołę?

Data: 2011-05-14 15:46:02
Autor: Bydlę
[piatek] Bonus
On 2011-05-14 10:24:02 +0200, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> said:

Czy te samochody są zgodnie z prawem nabywającego stodołę?

Te samochody są.
I kupujący stodołę może ją kupić zgodnie z prawem.
;>

A co do szczegółów - to określa treść umowy, która została zawarta.

--
Bydlę

Data: 2011-05-14 15:53:35
Autor: J.F.
[piatek] Bonus
On 2011-05-14 10:24:02 +0200, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> said:
Czy te samochody są zgodnie z prawem nabywającego stodołę?

Te samochody są.
I kupujący stodołę może ją kupić zgodnie z prawem.
A co do szczegółów - to określa treść umowy, która została zawarta.

Ciekawe jakby nasz wydzial komunikacji zareagowal jakby ktos chcial
auto przerejestrowac przedstawiajac umowe na "dzialke nr ... wraz z
zabudowaniami i ruchomosciami" :-)

J.

Data: 2011-05-14 16:53:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piatek] Bonus
On 2011-05-14 10:24:02 +0200, Sebastian Biały<heby@poczta.onet.pl>  said:
[...]

Zaraz by zapanował "niedasizm". I ktoś by się obłowił "dasiami" w postaci kopertowej.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-19 23:19:01
Autor: Adam Płaszczyca
[piatek] Bonus
Dnia Sat, 14 May 2011 16:53:47 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Zaraz by zapanował "niedasizm". I ktoś by się obłowił "dasiami" w postaci kopertowej.

Chyba, żebym to ja był :> Wtedy urzędasy by miały ciepło :D

--

[piatek] Bonus