[piatek] Bonus

Data: 2011-05-13 14:05:35
Autor: Yogi\(n\)
[piatek] Bonus
Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:iqj6cv$iq3$1inews.gazeta.pl...
Zobaczcie, co klient dostal w bonusie za zaspawanymi drzwiami, razem z nowo nabyta stodola:
http://dalesdesigns.net/barncars.htm

No to teraz musi kupić myjkę karchera ;-)
Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze szczęścia ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-13 14:18:18
Autor: yabba
[piatek] Bonus
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4dcd1e8d$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-05-13 18:15:41
Autor: Michał Gut
[piatek] Bonus
Ale przyznaję, że gdyby mi się coś takiego przytrafiło, to zes*bym się ze szczęścia ;-)
Zwłasza jakbyć musiał zapłacić zaległe OC. :)

LOL

[piatek] Bonus