[sim+] Bonus 10zł - jakie warunki?

Data: 2010-08-02 07:57:21
Autor: Xian Mi Mao
[sim+] Bonus 10zł - jakie warunki?
Otrzymałem dziś rano takiego SMSa w moim "simplusie":
"informujemy, że istnieje techniczna mozliwość skorzystania z promocji
'Do 4 sierpnia Bonus 10zł do doładowania min. 30zł'"
Ale na portalu http://simplus.pl niczego na ten temat nie mogę
znaleźć...  (A jak nie ma regulaminów ani nic to też nie wiadomo czy
coś w ogóle dostanę) Jakie są warunki tej promocji?  Czy ów Bonus
można wykorzystać na WSZYSTKO?  Czy np. tylko na rozmowy w plusie? Jak
długo środki z Bonusa są ważne?

Pytam bo dotej pory baardzo okazyjnie doładowywałem konto za 5 zł,
nigdy za więcej i mi to pasiło w zupełności...

Data: 2010-08-02 20:13:05
Autor: Czarek
W dniu 2010-08-02 16:57, Xian Mi Mao napisał/a:
Otrzymałem dziś rano takiego SMSa w moim "simplusie":
"informujemy, że istnieje techniczna mozliwość skorzystania z promocji
'Do 4 sierpnia Bonus 10zł do doładowania min. 30zł'"

Z jakiego numeru dostałeś tą wiadomość?

--
Cz.

Data: 2010-08-04 03:55:34
Autor: Xian Mi Mao
Bonus 10zł - jakie warunki?
On Aug 2, 8:13 pm, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:
> [...]

> "informujemy, że istnieje techniczna mozliwość skorzystania z promocji
> 'Do 4 sierpnia Bonus 10zł do doładowania min. 30zł'"

Jakoś nie moge wyłuskać jaki to numer - w moim SE jest po prostu
napisane: "Od: Simplus"  (nawet kiedy zaglądam do "szczegółów
wiadomości")

[sim+] Bonus 10zł - jakie warunki?