Bonus dla pracujących za aktywność

Data: 2019-07-14 10:55:02
Autor: z
Bonus dla pracujących za aktywność
Tak w przelocie usłyszałem. Kto to proponuje?
Zna ktoś jakieś konkrety? Może warto na tą partię zagłosować.

Data: 2019-07-14 06:37:24
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik z napisał:
Tak w przelocie usłyszałem. Kto to proponuje?
Zna ktoś jakieś konkrety? Może warto na tą partię zagłosować.

https://www.facebook.com/102931488739/posts/10156739152318740/

Grześ ma plan 40 letni, jest moc:) Grześ będzie miał wtedy 97 lat.
Nu ale bęedc obiektywnym zwracam uwagę na 40 letnią umowę gazową jaką
pisy podpisały z usa. Tak że pisy są podobne do peło.

Data: 2019-07-14 16:49:41
Autor: z
Bonus dla pracujących za aktywność
ALe dalej nie wiem jaki to będzie bonusz i czy się na niego załapię.
Jak mam pójść do urny tego nie wiedząc? ;-)

PS. Później będę rozpatrywał czy to co mówi to robi. Ale to później ;-)

Data: 2019-07-14 20:43:50
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 16:49 z <z@z.pl> pisze:

ALe dalej nie wiem jaki to będzie bonusz i czy się na niego załapię.
Jak mam pójść do urny tego nie wiedząc? ;-)

PS. Później będę rozpatrywał czy to co mówi to robi. Ale to później ;-)

Tutaj komentarz ekonomisty dr Michała Polakowskiego z lewicowej (ważne!)  fundacji ICRA w audycji TokFM (Soros, Agora).

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24992389,mozemy-obnizac-podatki-ale-mamy-tez-zobowiazania-budzetowe.html

ICRA:
http://adsfes.pl/team/fundacja-icra/

"Odniósł się też do pomysłu "premii dla aktywnych". Jak mówił, jest to  próba "odklejenia się trochę" od logiki transferów socjalnych i stworzenia  własnej narracji - przedsiębiorczości, zaradności. Ale wskazał też  wynikające z niej potencjalne zagrożenie.
-To rodzi poważne ryzyko, że pracodawcy będą obniżali pensje licząc na to,  że państwo dopłaci do wynagrodzeń. (...)To stanie się integralną częścią  polityki płacowej, a nie o to przecież chodzi. Ważne, żeby wynagrodzenie  przeciętne i minimalne rosło w oparciu o dialog społeczny - przekonywał dr  Michał Polakowski
Skomentował też zachęty dla młodych ludzi do zakładania działalności  gospodarczej.
- Zdrowy rynek pracy opiera się w dużej mierze na zatrudnieniu w oparciu o  umowy o pracę. A tutaj, mam wrażenie, chodzi o zastąpienie tych umów  samozatrudnieniem - mówił. "

Lep na muchy, psujący rynek pracy.
Głównym beneficjentem będą pracodawcy - państwo zrefunduje im częściowo  "podwyżki" niskich pensji, nowozatrudniani na pewno usłyszą niższą  propozycję pierwszej pensji, skoro państwo chce dopłacać...
Do tego jeszcze większe szaleństwo samozatrudnienia, a de facto nie  uwolnimy się od umów śmieciowych.
Jeszcze większy burdel.

--
Trefniś

Data: 2019-07-14 20:59:42
Autor: Trefniś

a z zachwycony Schetynówkową podwyżką z <z@z.pl> może na dłuższy czas  zapomnieć o podwyżce od pracodawcy

[...]

Czyli jeszcze długo będziemy "atrakcyjni" wyłącznie niskimi zarobkami.

--
Trefniś

Data: 2019-07-15 11:49:12
Autor: z
W dniu 2019-07-14 o 20:59, Trefniś pisze:

a z zachwycony Schetynówkową podwyżką z
Przecież wszyscy wiedzą że pisowiec.
Tylko tak drążę niewygodne tematy dla popaprańców ;-)

Data: 2019-07-15 12:05:10
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 11:49 z <z@z.pl> pisze:

W dniu 2019-07-14 o 20:59, Trefniś pisze:

a z zachwycony Schetynówkową podwyżką z
Przecież wszyscy wiedzą że pisowiec.
Tylko tak drążę niewygodne tematy dla popaprańców ;-)

Spokojnie, nic osobistego. Pytałeś :)
Ale część osób na pewno da się złapać na prymitywny chwyt Płaczformy, jak  to robili dotychczas.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 08:57:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Spokojnie, nic osobistego. Pytałeś :)
Ale część osób na pewno da się złapać na prymitywny chwyt Płaczformy, jak  to robili dotychczas.

to jak nazwać chwyty pisuaru ? :DDDDDDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-18 09:42:49
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 08:57 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> [...]

to robili dotychczas.

to jak nazwać chwyty pisuaru ? :DDDDDDDDD

Poczekaj na "po wyborach" - nazwy wyłuszczą tzw. moralni zwycięzcy..

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 23:31:32
Autor: Pisiorowy Escobar
Bonus dla pracujących za aktywność
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> to jak nazwać chwyty pisuaru ? :DDDDDDDDD

Poczekaj na "po wyborach" - nazwy wyłuszczą tzw. moralni zwycięzcy.

wyniki wuj mnie obochodzą, ja się pytam o co innego

Data: 2019-07-14 15:12:47
Autor: Yogi
Dnia Sun, 14 Jul 2019 10:55:02 +0200, z napisał(a):

Tak w przelocie usłyszałem. Kto to proponuje?
Zna ktoś jakieś konkrety? Może warto na tą partię zagłosować.

W przelocie to ty pierdzisz, a nie słyszysz. Tworzysz kolejny bełkot by
tylko dołączyć do zasłużonego grupowego grona przygłupów.

Data: 2019-07-14 16:47:16
Autor: z
Bonus dla pracujących za aktywność
Chcę poznać lepiej program PO.