Boot loader

Data: 2010-04-19 03:38:21
Autor: Payol
Boot loader
Witam,
Troszke mnie ponioslo i wydaje mi sie ze moj komp ma za malo mocy z
zasilacza. Co dziwne zasilacz 700W, dziala wszystko pieknie, ale przy
obrobce video HD komp sie wylacza - sprawdzalem 3 rozne programy,
update driverow do karty, oraz wszelakich kodekow nie pomogl - wniosek
zasilacz... i fakt 4 duze dyski, kieszen, karta radeon 9400 / 512 moze
troszke energii ciagnac. No i teraz problem:
Mialem Windows 7 RC na dysku IDE ktory pracowal jako systemowy.
Gdy RC umarl, na szybko wpialem 1TB / SATA i zainstalowalem windows 7
( problem takowy ze nie wypialem tego IDE)
Dzialalo to sobie 2 miesiace, mialem menu wyboru na starcie nowy i
stary windows - pracowalem na nowy, stare dane pobieralem sobie
jeszcze z IDE... no i teraz wyszedl problem z poborem mocy i
wylaczaniem sie kompa przy obrobce grafiki.
Dysk IDE nie jest mi kompletnie potrzebny wiec chce go usunac -
problem ze na nim siedzi boot.ini
Pytanie do szanownej grupy:
- Jak to najsprawniej zrobic? przenosic nadpisywa boot.ini edytowac...
na dysku sata gdzie siedzi nowy windows? zbytnio nie wiem jak...
- czy moze wypiac IDE zabotowac z plyty instalacyjnej... i nie wiem
dac opcje napraw... moze wtedy nadpisze sobie sam loadera na nowym
dysku?

z gory dzieki za pomoc
peace
payol
http://www.touchtheworld.blox.pl

Data: 2010-04-19 14:52:20
Autor: qwerty
Boot loader
Użytkownik "Payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e3cb4190-a38e-452e-9bb4-faf5f545c723@g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

NTG.
bing.com -> BCDedit

Data: 2010-04-19 19:19:56
Autor: Jozef000
Boot loader

Uzytkownik "Payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:e3cb4190-a38e-452e-9bb4-faf5f545c723g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Raczej nie mozliwe, ze to problem zasilacza.
ja mam 6 dysków i 2xDVD RW do tego C2D E8200 na ASUS P5K Pro i zasilacz zdaje sie 450W. Dziala bez problemów, nawet po kilkunastu godzinach kodowania do AVCHD (H.264) procesor do 58 st. C
W obudowie 2 wiatraki 120mm (wciag i wyciag) + w zasilaczu chyba 1x120mm

Sprawdz raczej czy ci sie procesor albo pamiec nie przegrzewa (np. OCCT)

--
Jozef000

Data: 2010-04-19 23:12:10
Autor: Remek
Boot loader
Użytkownik "Jozef000" napisał:

Raczej nie mozliwe, ze to problem zasilacza.

Zawsze mnie zastanawia ta skłonność grupowiczów do wróżbiarstwa. Raczej, może tak, a może inaczej... Czy tak trudno wziąć w rękę miernik i stwierdzić czy napięcia są cały czas w normie?

Remek

Data: 2010-04-20 01:21:35
Autor: Payol
Boot loader
On 19 Apr, 22:12, "Remek" <rem...@tlen.pl> wrote:
> [...]

może tak, a może inaczej... Czy tak trudno wziąć w rękę miernik i stwierdzić

No tak, a jak cie boli nerka to wyciagasz sobie strzykawke i walisz 10
zastrzykow domiesniowych? Wez pod uwage fakt, ze nie wszyscy w domu
maja miernik, i nie kazdego kreci sprawdzanie napiecia zwlaszcza gdy
nie wiedza nawet jak sie do tego zabrac. Jeden lubi latawce drugi lubi
dlubac w nosie - od takie zycie. Jak widac kolega swoimy wrozbami
bardzo pomogl wiec raczej maly samoboj z twojej strony.

Data: 2010-04-20 01:19:19
Autor: Payol
Boot loader
On 19 Apr, 18:19, "Jozef000" <jozef000_NO_SP...@poczta.onet.pl> wrote:

Sprawdz raczej czy ci sie procesor albo pamiec nie przegrzewa (np. OCCT)

--
Jozef000

No i to rozwiazalo cala sprawe :) Dzieki wielkie, oczywiscie zamiast
zaczac od podstaw bralem sie za szukanie problemow tam gdzie ich nie
bylo. Radiator byl caly zawalony, wiatrak krecil ale nie chlodzil.
OCCT pokazalo mega szybki wzrost temperatury na procesorze - po
przeczyszczeniu radiatora - wszystko dziala pieknie - dzieki wielkie
jeszcze raz.