Boot z CD/DVD - rożnice w sprzętach

Data: 2011-05-09 09:06:36
Autor: Uni
Boot z CD/DVD - rożnice w sprzętach
Mam w laptopie uwalony CD/DVD i korzystam ze zwykłego CD/DVD  - ATA połączonego poprzez przejściówkę ATA/USB. Ten sprzęt to praktycznie jedyna droga do czytania krążków cd/dvd i postawienia systemu na nowo. Mam dwa sprzęty :  Pioneer - model  PIO-DVR-116DBK - czyta wspanale płytki cd/dvd i zapisuje -  boot z płytki z WinXP jednak ustaje po wpisaniu się linijki :  "Wiśnięcie dowolnego klawisza spowoduje  uruchomienie się z cd/dvd", drugi sprzęt to mniej szumny w nazwie firmy - LITE-ON  model LDW-401S - do tej pory pracował poprawnie i był z niego boot z płytek CD/DVD, niestety padł. Moje pytanie : jaki sprzęt kupić z tego tematu żeby był boot systemowy w płytek cd/dvd - jak to poznać po jakichś może oznaczeniach tych sprzętów ?

Data: 2011-05-14 11:15:33
Autor: jerzu
On Mon, 09 May 2011 09:06:36 +0100, Uni <universis@wp.pl> wrote:

Moje pytanie : jaki sprzęt kupić z tego tematu żeby był boot systemowy w płytek cd/dvd - jak to poznać po jakichś może oznaczeniach tych sprzętów ?

A nie prościej wymienić napęd w laptopie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Boot z CD/DVD - rożnice w sprzętach