Bootable pendrive (jak to działa)?

Data: 2011-08-25 13:36:26
Autor: Przemek
Bootable pendrive (jak to działa)?
Latet nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Mam proste pytanie natury teoretycznej - czy bootowalność pendrive'a
mieści się  w widocznych na nim plikach (w tym ukrytych), czy też musi
być także coś poza  systemem plików (coś jako MBR na hdd)?

Polecam:
MultibootISOs USB Creator C2010 Lance www.pendrivelinux.com
Source www.pendrivelinux.com/downloads/Sources/USB-Installers/MultiBootISOs/
Przem

Data: 2011-08-25 14:34:46
Autor: Dominik & Co
Bootable pendrive (jak to działa)?
W dniu 25-08-2011 13:36, Przemek rzecze:

www.pendrivelinux.com/downloads/Sources/USB-Installers/MultiBootISOs/

Aha, czyli OP żeby dowiedzieć się, na czym rzecz polega
ma sobie ściągnąć źródła i przeanalizować. W sumie skuteczne :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-08-25 17:40:07
Autor: Przemek
Bootable pendrive (jak to działa)?
Dominik & Co nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Aha, czyli OP żeby dowiedzieć się, na czym rzecz polega
ma sobie ściągnąć źródła i przeanalizować. W sumie skuteczne :-)

Nie, ma sobie ściągnąć programik, zainstalować i obadać. Źródła przydatne jak będzie chciał baaardzo dokładnie się przyjrzeć.
Przem

Bootable pendrive (jak to działa)?