Bootowanie z pendrive USB

Data: 2011-06-27 08:29:58
Autor: jivanmuktaWYTNIJTO
Bootowanie z pendrive USB
Zainstalowałem setup Fedory na pendrive USB. Chciałbym zabootować komputer z
pendrive USB. Ustawiłem kolejno¶ć bootowania w CMOSie na: USB, disabled,
disabled. Z menu bootwanie (klawisz F8) wubrałem USB. Mimo tego nadal bootouje
mi się Windows XP z IDE-0.

Data: 2011-06-27 07:00:17
Autor: januszek
Bootowanie z pendrive USB
jivanmuktaWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisa?(a):

Zainstalowałem setup Fedory na pendrive USB.

Jejku, ile razy bedziesz to jeszcze wysylal? Sprawdz czy z tego pena bootuje sie na innym kompie. Jesli nie to znaczy, ze cos z nim jest nie tak, jesli tak to znaczy, ze z kompem... Potem w zaleznosci od tego zadaj pytanie na wlasciwej tematycznie grupie.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"