Boozer do Chicago?

Data: 2009-07-10 13:22:04
Autor: Tomasz Radko
Boozer do Chicago?
Ponoć trwają rozmowy. Boozer do Bulls, Hinrich do Blazers, Thomas do Utah. W tej postaci wymiana się nie bilansuje, Blazers musieliby spławić   $1.7M płac, a nie mają balastu tych rozmiarów (Batum 1.1, Fernandez 1.1, zakładam, że Aldridge, Blake czy Outlaw są z różnych przyczyn nie do ruszenia).

Bulls zyskują Boozera. Jazz pieniądze na Millsapa. Blazers pare rozgrywających Hinrich-Roy.

Nie bardzo wiem, jak to się ma do prób Blazers skonstruowania takiej oferty dla Millsapa, aby Jazz nie zmatchowali. Być może jest to próba obrony Utah - nie róbcie świństw, to dostaniecie Hinricha.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-10 15:03:01
Autor: wiLQ
Boozer do Chicago?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ponoć trwają rozmowy. Boozer do Bulls, Hinrich do Blazers, Thomas do Utah. W tej postaci wymiana się nie bilansuje, Blazers musieliby spławić   $1.7M płac,

Dlaczego Ci sie nie bilansuje? Blazers sa chyba na tyle ponizej salary
cap, ze moga przyjac Hinricha nikogo nie oddajac.

Bulls zyskują Boozera. Jazz pieniądze na Millsapa. Blazers pare rozgrywających Hinrich-Roy.

IMHO bardzo fajny pomysl dla wszystkich stron.
Wlacznie z zamieszanymi zawodnikami.

Nie bardzo wiem, jak to się ma do prób Blazers skonstruowania takiej oferty dla Millsapa, aby Jazz nie zmatchowali.

Ot Blazers bardziej zalezy na Hinrichu niz na Millsapie. I to nie dziwne
skoro Aldridge'a uwazaja za swojego PF przyszlosci, a Blake'a nie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 06:27:19
Autor: sooobi
Boozer do Chicago?
> [...]

Ot Blazers bardziej zalezy na Hinrichu niz na Millsapie. I to nie dziwne
skoro Aldridge'a uwazaja za swojego PF przyszlosci, a Blake'a nie.

I nie wiem czy to dobry wybor.
Ihmo Blazers powinni sprobowac sciagnac i Boozera i Hinricha i trade
wygladalby tak:

Boozer i Kirk (1rundowy pick Bykow) do Blazers
Aldridge + Blake do Bulls
Webster do Jazz

Data: 2009-07-10 15:47:55
Autor: wiLQ
Boozer do Chicago?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

wygladalby tak:

Boozer i Kirk (1rundowy pick Bykow) do Blazers

Kwotowo sie nie zgadza, wiec trzebaby dorzucic jakies czesci.
Ideologicznie wg mnie tez nie: dlaczego Bulls mieliby sciagac Aldridge'a
zamiast Boozera? Tym bardziej, ze Aldridge'a juz raz sprzedali ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 06:55:38
Autor: sooobi
Boozer do Chicago?
On 10 Lip, 15:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

> Aldridge + Blake do Bulls
> Webster do Jazz

Kwotowo sie nie zgadza, wiec trzebaby dorzucic jakies czesci.

Czesci, wiec da sie to zrobic. kilkaset tysiecy to nie problem.

Ideologicznie wg mnie tez nie: dlaczego Bulls mieliby sciagac Aldridge'a
zamiast Boozera? Tym bardziej, ze Aldridge'a juz raz sprzedali ;-)

Dlatego ze Boozera sciagneliby Blazers? Dlaczego przypisujesz Boozera
w 1 kolejnosci do Bykow? Bulls po prostu oddaliby Hinricha za backup
na pg i Aldridge'a. A to ze go oddali na drafcie nie wydaje mi sie
jakims powodem dla ktorego ten pomysl jest zly, wszak ludzie
popelniaja bledy:)

Data: 2009-07-10 16:42:56
Autor: wiLQ
Boozer do Chicago?
> [...]

> Ideologicznie wg mnie tez nie: dlaczego Bulls mieliby sciagac Aldridge'a
> zamiast Boozera? Tym bardziej, ze Aldridge'a juz raz sprzedali ;-)

To moga zrobic i bez Bulls... a jak na razie widac tego nie chca.

Dlaczego przypisujesz Boozera w 1 kolejnosci do Bykow?

Bo to jest ich motyw do oddania Hinricha.
Przynajmniej tak zrozumialem ta pierwotna koncepcje. Przeciez gdyby nie
chodzilo o Boozera to po co mieszac do tej wymiany Jazz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 13:17:01
Autor: sooobi
Boozer do Chicago?
On 10 Lip, 16:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dlatego ze Boozera sciagneliby Blazers?

To moga zrobic i bez Bulls... a jak na razie widac tego nie chca.

No wlasnie a ja twierdze ze powinni chciec

> Dlaczego przypisujesz Boozera w 1 kolejnosci do Bykow?

Bo to jest ich motyw do oddania Hinricha.

A w mojej koncepcji ich motywem jest pozyskanie Alda i Blake'a.

Przynajmniej tak zrozumialem ta pierwotna koncepcje. Przeciez gdyby nie
chodzilo o Boozera to po co mieszac do tej wymiany Jazz?

Ale rozmawiamy o mojej koncepcji a nie o pierwotnej.

Data: 2009-07-10 16:53:14
Autor: Tomasz Radko
Boozer do Chicago?
wiLQ pisze:
[...]

Być może mają tu coś do powiedzenia Jazz.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-10 16:28:46
Autor: Tomasz Radko
Boozer do Chicago?
wiLQ pisze:
[...]

Spytaj ESPN Trade Machine, nie mnie.

Blazers sa chyba na tyle ponizej salary
cap, ze moga przyjac Hinricha nikogo nie oddajac.

Słowo kluczowe: "chyba".

Bulls zyskują Boozera. Jazz pieniądze na Millsapa. Blazers pare rozgrywających Hinrich-Roy.

IMHO bardzo fajny pomysl dla wszystkich stron.
Wlacznie z zamieszanymi zawodnikami.

Żeby było śmieszniej, to wg oszacowań Hollingera (ESPN TM podaje to dla proponowanych wymian) żaden z klubów nie zyskuje ani jednego zwycięstwa.   Ktoś, nie pamiętam kto, jedno traci.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-10 16:48:48
Autor: wiLQ
Boozer do Chicago?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Blazers sa chyba na tyle ponizej salary
> cap, ze moga przyjac Hinricha nikogo nie oddajac.

Słowo kluczowe: "chyba".

Napisalem chyba bo glowy bym za to nie dal. Moze znow mi cos umknelo,
ale tak na pierwszy rzut oka Blazers maja ~7,7M$ ponizej salary cap, a
Hinrich pensje 9,5M$, wiec sie zgadza z zasada 125%.

> Wlacznie z zamieszanymi zawodnikami.

Żeby było śmieszniej, to wg oszacowań Hollingera (ESPN TM podaje to dla proponowanych wymian) żaden z klubów nie zyskuje ani jednego zwycięstwa.

Coz, nie bez powodu Hollinger dorzuca wlasne analizy po wymianie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-10 17:01:58
Autor: Tomasz Radko
Boozer do Chicago?
wiLQ pisze:

[...]

Z jaką zasadą 125%? Teraz Ty się oburzasz i ze mnie szydzisz, że nie wiem o jakich 125% piszesz, a ja reaguję kontrdrwiną, więc aby zaoszczędzić pasma od razu zaproponuję Ci, abyś _dokładnie_ przeczytał, o co chodzi z tymi 125%.

pzdr

TRad

Boozer do Chicago?