Boozer w Bulls

Data: 2010-07-07 23:09:08
Autor: Leszczur
Boozer w Bulls
On 8 Lip, 00:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
80/5. Pozostawia to rzecz jasna miejsce na maxa dla Tego, Którego
Nazwiska Wymieniać Nie Należy. Ale nawet bez TKNWNN Chicago będzie silne.

Ale James oglosi ze idzie do Bulls - teraz juz nie mam watpliwosci.

Data: 2010-07-08 18:32:22
Autor: wiLQ
Boozer w Bulls
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 80/5. Pozostawia to rzecz jasna miejsce na maxa dla Tego, Którego
> Nazwiska Wymieniać Nie Należy. Ale nawet bez TKNWNN Chicago będzie silne.

Ale James oglosi ze idzie do Bulls - teraz juz nie mam watpliwosci.

Gdyz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 10:10:19
Autor: Leszczur
Boozer w Bulls
On 8 Lip, 18:32, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale James oglosi ze idzie do Bulls - teraz juz nie mam watpliwosci.

Gdyz?

Gdyz Bulls IMHO wygladaja lepiej niz Heat. Przynajmniej maja PG i
centra plus Denga albo do gry, albo na sprzedaz. Heat maja Dywana i
Bosha oraz Beasleya, ktorego nikt nie chce ruszyc nawet kijem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 19:20:23
Autor: Tomasz Radko
Boozer w Bulls
W dniu 2010-07-08 19:10, Leszczur pisze:
[...]

SPM prorokuje 61-68 zwycięstw. W APM skończyła się skala (wyszło bilans
r-s w okolicy 90:-8). Wg PER 61 zwycięstw (i reszta graczy Miami
skamląca podczas meczu "Dajcie mi rzucić, chociaż raz. Obiecuję: będę
chodził po pączki").

Data: 2010-07-08 10:24:14
Autor: Leszczur
Boozer w Bulls
On 8 Lip, 19:20, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

r-s w okolicy 90:-8). Wg PER 61 zwycięstw (i reszta graczy Miami
skamląca podczas meczu "Dajcie mi rzucić, chociaż raz. Obiecuję: będę

Tak - zakladajac brak kanibalizacji statsow. A do takiej kanibalizacji
na pewno dojdzie.
Swoja droga Bosh, James i Dywan w jednej druzynie z punktu widzenia
fantasy - moze byc bardzo ciekawym materialem do dyskusji po drafcie a
przed startem sezonu :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 19:50:09
Autor: wiLQ
Boozer w Bulls

> [...]

centra plus Denga albo do gry, albo na sprzedaz. Heat maja Dywana i
Bosha oraz Beasleya, ktorego nikt nie chce ruszyc nawet kijem.

No i? Przeciez nie wiesz jakie sa jego kryteria wyboru.
Moze tylko chce pograc z kolegami ;-)

--
pzdr
wiLQ