Bornholm - nocleg/i jednodniowy/e

Data: 2010-08-25 16:59:08
Autor: Ero Walensdorf
Bornholm - nocleg/i jednodniowy/e

Użytkownik "Piecia aka dracorp" <rogoza.piotr@gmail.com> napisał w wiadomości news:0ee8ea0d-daa5-4227-aa29-6f712ad79778d8g2000yqf.googlegroups.com...
Witam
Chciałbym w końcu skoczyć na Bornholm pod koniec sierpnia, na 2 dni
lub 3 jeśli będzie taka potrzeba. Ale nie chcę nigdzie rezerwować
noclegu bo jeszcze nie wiem jaka będzie moja trasa. Może będzie
całkowicie spontaniczna.
Stąd moje pytanie czy będzie możliwość przenocowania od tak bez
rezerwacji na wyspie? Pole namiotowe raczej odpada. Nie planuję brać
namiotu ale śpiwór i matę mogę wziąć. Dlatego nie wymagam super
warunków.
Na początku chciałem przenocować gdzieś w polu w śpiworze ale
doczytałem że na Bornholmie niezbyt łaskawie patrzą na to.
Domki raczej wynajmują na kilka dni a nie chcę "siedzieć" w jednym
miejscu.
Jakaś nadzieja?

Właśnie wróciłem z Bornholmu (z soboty na niedzielę). Kręcąc się tam na rowerze w kilku miejscach widziałem takie miejsca, pola oznaczone jako "primitiv nights...coś tam", gdzie można zanocować bezpłatnie - szopki lub szałasy. Np. jeden koło Vangu, jeden koło Jons kapel.
Ale generalnie wiele domków do wynajęcia stoi pustych - problem może być tylko taki, że nie będzie kogo zapytać, czy są wolne miejsca (przy niektórych są tablice z nr tel.).
Jeździłem przez cały tydzień po całej wyspie i szczerze mówiąc wyglądało to jak po sezonie, czyli dość smętnie.
Miałem wynajęty apartament w takim kompleksie po jakimś folwarku niedaleko Klemensker  - na 8 apartamentów na pewno był wynajęty 1 (mój) i raz widziałem jakiś dwóch facetów, którzy chyba zaraz wyjechali. Gospodarza pierwszy raz zobaczyłem dopiero przed samym odjazdem jak przyszedł skasować za prąd. Nawet nie było żadnego psa w pobliżu, który by zaszczekał. I takie puchy na całej wyspie - może trochę lepiej na samym wybrzeżu.

EWa

Bornholm - nocleg/i jednodniowy/e