Borowski: Mam do Tuska pretensje o to, że pozwolił na publiczne poniżenie Polski

Data: 2019-04-14 20:22:19
Autor: Lord Donald
Borowski: Mam do Tuska pretensje o to, że pozwolił na publiczne poniżenie Polski
Borowski: Mam do Tuska pretensje o to, że pozwolił na publiczne poniżenie Polski

Jednym z tematów dzisiejszej ''Politycznej kawy'' była sprawa katastrofy smoleńskiej. Gośćmi Tomasza Sakiewicza byli: poseł Kukiz'15 Agnieszka Ścigaj, poseł Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Melak oraz szef warszawskiego klubu ''Gazety Polskiej'' Adam Borowski - To rząd Donalda Tuska i on osobiście jest odpowiedzialny za to, że nie zwrócił się do opinii międzynarodowej a w sytuacji, która wtedy była, była możliwość umiędzynarodowienia tego śledztwa - powiedział w programie polityk PiS.

http://telewizjarepublika.pl/borowski-mam-do-tuska-pretensje-o-to-ze-pozwolil-na-publiczne-ponizenie-polski,78767.html?fbclid=IwAR37e_Zj8njM28zaLPs7XM-j76agjdTlS-dG8Hi0VzyeP5eroxGj1H0ZBF8

Data: 2019-04-15 07:55:44
Autor: Pajdak
komuch zawszony  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8vtop$1rb$6gioia.aioe.org...
Borowski: Mam do Tuska pretensje o to, że pozwolił na publiczne poniżenie Polski

Ależ skąd! 1:27 to zwycięstwo!

--
Pajdak

Borowski: Mam do Tuska pretensje o to, że pozwolił na publiczne poniżenie Polski