Borsuk trzesie portakami

Data: 2011-07-08 15:11:41
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami

No i czego się Borsukiewicz boisz? Co takiego masz na sumieniu, że trzęsiesz
portkami

Typowy dla Łonetu tytuł przykuł moją uwagę.„Polityk PO ujawnia plany PiS. "Oni
się tego boją".

O żesz w mordę jeża, pomyślałem i szybko kliknąłem w tytuł.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polityk-po-ujawnia-plany-pis-oni-sie-tego-boja,1,4780248,wiadomosc.html

„Komentując sprawę powołania przez PiS "Korpusu Ochrony Wyborów", który ma
strzec demokracji, Borusewicz stwierdził, że "PiS boi się przegrania wyborów".
- I to widać, że już przygotowuje się do takiej sytuacji – mówił."
I kto to mówi, pomyślałem. Ten co zniszczył taśmę, na której Bolek przyznaje się do współpracy z SB?. Czy
może ten, który odcina kupony od „Solidarności” chociaż, a mało kto wie to co
ja teraz piszę, w 1980 roku, czyli w czasie gdy powstała „S”, nawet nie był
jej członkiem? Nie był, bo być nie mógł z tej prostej przyczyny, że nie pracował zawodowo.
Prawdopodobnie był na utrzymaniu żony. Prawdopodobnie też brał kaskę z
funduszu  związkowego. Normalnie pasożyt. Facet bez matury na pewno mógł pracować na bocznicy rozładowując węgiel. Tak
dorabiało wielu moich znajomych. Ale „borsuk” wolał żerować na żonie i
związkach zawodowych.

I teraz ten typ spod ciemnej gwiazdy, osobnik nie potrafiący sklecić trzech
zdań do kupy, nie potrafiący przeczytać nawet z kartki tego co mu tam
napisano, „ujawnia plany PiS”?

Na dodatek ten faryzeusz manipuluje opinią publiczną, zasadnie licząc na
krótką pamięć leminga. Ale ja doskonale pamiętam październik 2007 i ten
klimat, kiedy to PO rwała szaty, że wybory mogą być sfałszowane.

Specjalnie dla czytelników przeczesałem Internet i oto wynik:

http://www.tvn24.pl/1525736,wieczor_wiadomosc.html
http://www.tvn24.pl/1522871,wieczor_wiadomosc.html

Najlepszy kąsek zostawiłem na sam koniec:

„Przypominamy panu premierowi, że mówił, że ktoś kto nie ma nic na sumieniu,
nie musi się bać. Czego pan się boi panie premierze? - pytał na konwencji PO
Bronisław Komorowski. Lider Platformy uważa, że nie wpuszczenie obserwatorów OBWE jest polityczną
głupotą…

…Zdaniem wicemarszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego, nie wpuszczenie
obserwatorów stawia Polskę w świetle podejrzeń. - Czego ma się wstydzić Polska
rządzona przez braci Kaczyńskich, co ma do ukrycia? - pytał polityk na
konwencji wyborczej PO w Łodzi.

Polityk Platformy zaapelował do premiera Jarosława Kaczyńskiego, aby nie brnął
w tę polityczną głupotę, zmienił decyzję, zaprosił obserwatorów OBWE i
udowodnił, że żadna "machlojka wyborcza" nie będzie miała miejsca podczas
zbliżających się wyborów.”

Rok 2007, Komorowski tak sie wypowiedzial:

http://www.tvn24.pl/1522236,wieczor_wiadomosc.html

No i czego się Borsukiewicz boisz? Co takiego masz na sumieniu, że trzęsiesz
portkami przed oddolną inicjatywą społeczną powołaną do pilnowania żeby się
nie powtórzył Wałbrzych? Dlaczego brniesz w tę polityczną głupotę? Zmień decyzję i poprzyj obywatelską
inicjatywę! Tak, żeby żadna machlojka wyborcza, jak ta w Wałbrzychu, nie miała
miejsca podczas zbliżających się wyborów!

My nie latamy na skargę do Carycy, my chcemy tu na miejscu, we własnym domu
mieć pewność, że Wałbrzych się nie powtórzy. Nigdy więcej Wałbrzycha!!

http://gallux.nowyekran.pl/post/19631,borsukiewicz-trzesie-portkami

Data: 2011-07-08 15:14:30
Autor: obserwator
Kim jest Borsuk?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VlgqfKqGixw

warto posluchac jak obecni wladcy zalatwiali opozycjonistow.

Torturowali w bezwzgledny sposob oponentow i ucinali im np. stopy, a pozniej
wrzucali cialo do szamba.

Esbeckie qurwy, nadal buszuja po sieci i poniazaj oponentow.

Data: 2011-07-08 17:24:53
Autor: Leprechaun
Kim jest Borsuk?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iv76sl$28e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Z tobą naprawdę jest cięzko.

BomBel

Data: 2011-07-08 17:37:15
Autor: cirrus
Kim jest Borsuk?
Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e1721b0$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest nieuleczalny przypadek ciężkiego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2011-07-08 15:50:35
Autor:
Kim jest Borsuk?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
To jest nieuleczalny przypadek ciężkiego idiotyzmu.

no to pogadaly sobie dwa przyglupy esbusckie.

Data: 2011-07-08 18:01:21
Autor: Leprechaun
Kim jest Borsuk?

Użytkownik <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv790b$8fk$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

To jest nieuleczalny przypadek ciężkiego idiotyzmu.

no to pogadaly sobie dwa przyglupy esbusckie.

Lecz się człowieku. Ten alzhajm pustoszy ci spleśniały umysł.

BomBel

Data: 2011-07-08 17:42:33
Autor: Leprechaun
Kim jest Borsuk?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iv787d$8qq$1news.vectranet.pl...
[...]

Mimo wszystko żal człowieka. Zgorzkniały staruszek walczy ze wszystkimi, a tak na prawdę to siebie powinien obwiniać o przegrane zycie. Tak ocenia to mój dziadek. Wspaniały facet mimo swoich 84 lat. Zawdzięczam mu wszystko.

BomBel

Data: 2011-07-08 17:15:51
Autor: Leprechaun
Borsuk trzesie portakami

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv76nd$1pt$1inews.gazeta.pl...

No i czego się Borsukiewicz boisz? Co takiego masz na sumieniu, że trzęsiesz
portkami

Dziadek, powiedz z czego się utrzymujesz? Skąd masz kasę na papu?

BomBel

Data: 2011-07-08 15:17:11
Autor:
Borsuk trzesie portakami
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Dziadek, powiedz z czego się utrzymujesz? Skąd masz kasę na papu?
 esbecki smiec, jak zwykle na stanowisku

Data: 2011-07-08 17:26:37
Autor: Leprechaun
Borsuk trzesie portakami

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv771n$2nk$1inews.gazeta.pl...
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Dziadek, powiedz z czego się utrzymujesz? Skąd masz kasę na papu?

esbecki smiec, jak zwykle na stanowisku

Dziadek, kiedy w końcu do twojego spleśniałego umysłu dotrze, że tylko takie kanalie jak ty były SB-kami. Mój dziadek kiedy przeczytał twoje bluzgi powiedział prosto: to byłu ubek. A mój dziadek zna się na ludziach.

BomBel

Data: 2011-07-08 18:02:06
Autor: Maniek K.
Borsuk trzesie portakami
On Fri, 8 Jul 2011 15:11:41 +0000 (UTC), " obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Facet bez matury na pewno mógł pracować na bocznicy rozładowując węgiel. Tak
dorabiało wielu moich znajomych. Ale &#8222;borsuk&#8221; wolał żerować na żonie i
związkach zawodowych.

I teraz ten typ spod ciemnej gwiazdy, osobnik nie potrafiący sklecić trzech
zdań do kupy, nie potrafiący przeczytać nawet z kartki tego co mu tam
napisano, &#8222;ujawnia plany PiS&#8221;?

"Absolwent Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Gdyni-Orłowie. Z
wykształcenia historyk, w 1975 ukończył studia na Wydziale Nauk
Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Promotorem jego
pracy magisterskiej był profesor Ryszard Bender, który w 2007, na
pierwszym posiedzeniu Senatu VII kadencji, jako marszałek senior
przekazał Bogdanowi Borusewiczowi prowadzenie obrad po jego wybraniu
na stanowisko marszałka Senatu[1]."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Borusewicz

I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten
przeciwko nam, nie, Goebelsiaki?

Data: 2011-07-08 16:18:40
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
Maniek K. <mkarwan0@buziaczek.pl> napisał(a):
I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten
przeciwko nam, nie, Goebelsiaki?

 w internecie dosc latwo udowodnic klamstwa podszywacza:

Maniek K. i nasz sympatyczny kretacz u2, voila: http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/828ecce39cab5430/8e8970402d983a42#8e8970402d983a42

Data: 2011-07-09 08:00:11
Autor: [heÂŽsk]
Borsuk trzesie portakami
On Fri, 08 Jul 2011 18:02:06 +0200, Maniek K. <mkarwan0@buziaczek.pl>
wrote:

> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Borusewicz

I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten

 to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

Data: 2011-07-09 06:37:56
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
[he?sk] <euro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

najpierw naucz sie czytac dokladnie teksty i rozumiec przekazana informacje.

Pisowcy nic z tym tekstem nie maja wspolnego. Tekst napisali wlasnie zwiazkowcy ktorzy ukazuja hipokryzje Borsuka.

Podobno jestes wierzaca osoba. Taki sie na tej grupie w kazdym razie deklarowales.

Dlaczego wiec tak beczelnie klamiesz?

Data: 2011-07-09 08:38:55
Autor: [heÂŽsk]
Borsuk trzesie portakami
On Sat, 9 Jul 2011 06:37:56 +0000 (UTC), " obserwator"
<fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[he?sk] <euro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

[...]

   ad.1 -umiejetnosc czytania i rozumienia tekstu posiadlem juz dawno
 ad.2 - jestes az tak naiwny, "zwiazkowcy" zrobiliby to bez zgodny
       jarkacza? przeciez to czesc nagonki na PO
 ad.3 - najwyrazniej mylisz osoby. dyskusja o KK to nie         deklaracja wiary
 ad.4 - tekst jakbys byl mkarawanem ;o)

Data: 2011-07-09 07:23:18
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
> [...]

       jarkacza? przeciez to czesc nagonki na PO
 ad.3 - najwyrazniej mylisz osoby. dyskusja o KK to nie         deklaracja wiary

zmyslasz. Nie posiadles czytania tesktow ze zrozumieniem, reagujesz jak bot -
zaprogramowany automat.
Zamieszczasz bezmyslne i klamliwe komentarze. Brak w nich logicznego rozumowania.

Nagonki to urzadzane sa, ale na PiS. PiS to partia opozycyjna, ktora z definicji moze i musi krytykowac rzad. Bo to jest jej psi obowiazek w systemie demokratycznym.
Ile razy mam to jeszcze tlumaczyc? Az tacy tepi jestescie?

Dlaczego nie urzadzacie takich nagonek na SLD? To tez partia opozycyjna?

Nie wiem jak dokladnie z ta twoja wiara jest, skoro zawsze opowiadales sie po stronie KK, a teraz twierdzisz,ze dyskusja o KK nie ma nic wspolnego z deklaracja wiary.

Ps. twoj zachowanie przypomina biga.

--

Borsuk trzesie portakami