Borsuk trzesie portakami

Data: 2011-07-08 18:02:06
Autor: Maniek K.
Borsuk trzesie portakami
On Fri, 8 Jul 2011 15:11:41 +0000 (UTC), " obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Facet bez matury na pewno mógł pracować na bocznicy rozładowując węgiel. Tak
dorabiało wielu moich znajomych. Ale &#8222;borsuk&#8221; wolał żerować na żonie i
związkach zawodowych.

I teraz ten typ spod ciemnej gwiazdy, osobnik nie potrafiący sklecić trzech
zdań do kupy, nie potrafiący przeczytać nawet z kartki tego co mu tam
napisano, &#8222;ujawnia plany PiS&#8221;?

"Absolwent Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Gdyni-Orłowie. Z
wykształcenia historyk, w 1975 ukończył studia na Wydziale Nauk
Humanistycznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Promotorem jego
pracy magisterskiej był profesor Ryszard Bender, który w 2007, na
pierwszym posiedzeniu Senatu VII kadencji, jako marszałek senior
przekazał Bogdanowi Borusewiczowi prowadzenie obrad po jego wybraniu
na stanowisko marszałka Senatu[1]."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Borusewicz

I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten
przeciwko nam, nie, Goebelsiaki?

Data: 2011-07-08 16:18:40
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
Maniek K. <mkarwan0@buziaczek.pl> napisał(a):
I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten
przeciwko nam, nie, Goebelsiaki?

 w internecie dosc latwo udowodnic klamstwa podszywacza:

Maniek K. i nasz sympatyczny kretacz u2, voila: http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/828ecce39cab5430/8e8970402d983a42#8e8970402d983a42

Data: 2011-07-09 08:00:11
Autor: [heÂŽsk]
Borsuk trzesie portakami
On Fri, 08 Jul 2011 18:02:06 +0200, Maniek K. <mkarwan0@buziaczek.pl>
wrote:

> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Borusewicz

I to by bylo na tyle prawdy w pisiarskim jadzie. Kto nie z nami, ten

 to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

Data: 2011-07-09 06:37:56
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
[he?sk] <euro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

najpierw naucz sie czytac dokladnie teksty i rozumiec przekazana informacje.

Pisowcy nic z tym tekstem nie maja wspolnego. Tekst napisali wlasnie zwiazkowcy ktorzy ukazuja hipokryzje Borsuka.

Podobno jestes wierzaca osoba. Taki sie na tej grupie w kazdym razie deklarowales.

Dlaczego wiec tak beczelnie klamiesz?

Data: 2011-07-09 08:38:55
Autor: [heÂŽsk]
Borsuk trzesie portakami
On Sat, 9 Jul 2011 06:37:56 +0000 (UTC), " obserwator"
<fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[he?sk] <euro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  to juz zwiazkowcy sa be? niech sie ci pisowcy  koncu zdecyduja!

[...]

   ad.1 -umiejetnosc czytania i rozumienia tekstu posiadlem juz dawno
 ad.2 - jestes az tak naiwny, "zwiazkowcy" zrobiliby to bez zgodny
       jarkacza? przeciez to czesc nagonki na PO
 ad.3 - najwyrazniej mylisz osoby. dyskusja o KK to nie         deklaracja wiary
 ad.4 - tekst jakbys byl mkarawanem ;o)

Data: 2011-07-09 07:23:18
Autor: obserwator
Borsuk trzesie portakami
> [...]

       jarkacza? przeciez to czesc nagonki na PO
 ad.3 - najwyrazniej mylisz osoby. dyskusja o KK to nie         deklaracja wiary

zmyslasz. Nie posiadles czytania tesktow ze zrozumieniem, reagujesz jak bot -
zaprogramowany automat.
Zamieszczasz bezmyslne i klamliwe komentarze. Brak w nich logicznego rozumowania.

Nagonki to urzadzane sa, ale na PiS. PiS to partia opozycyjna, ktora z definicji moze i musi krytykowac rzad. Bo to jest jej psi obowiazek w systemie demokratycznym.
Ile razy mam to jeszcze tlumaczyc? Az tacy tepi jestescie?

Dlaczego nie urzadzacie takich nagonek na SLD? To tez partia opozycyjna?

Nie wiem jak dokladnie z ta twoja wiara jest, skoro zawsze opowiadales sie po stronie KK, a teraz twierdzisz,ze dyskusja o KK nie ma nic wspolnego z deklaracja wiary.

Ps. twoj zachowanie przypomina biga.

--

Borsuk trzesie portakami