Borusewicz - z Platfonsji wyrzuca w bloto pieniadze Polakow...

Data: 2011-02-12 06:53:56
Autor: DJ MC Donald Musk
Borusewicz - z Platfonsji wyrzuca w bloto pieniadze Polakow...
Data: 2011-02-12 15:57:00
Autor: jadrys
Borusewicz - z Platfonsji wyrzuca w bloto pieniadze Polakow...
W dniu 2011-02-12 15:53, DJ MC Donald Musk pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Kancelaria-senatu-kupuje-komorki-nie-tansze-niz-1600-zl,wid,13127765,wiadomosc.html?ticaid=1bc50
==============
Ubeki lubieja marnowac nie swoje pieniadze...

Prezydencki gest.. Tytuł prezydenta do czegoś zobowiązuje.

Data: 2011-02-12 16:54:55
Autor: Grzegorz Z.
DJ MC Donald Musk napisał:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Kancelaria-senatu-kupuje-komorki-nie-tansze-niz-1600-zl,wid,13127765,wiadomosc.html?ticaid=1bc50
==============
Ubeki lubieja marnowac nie swoje pieniadze...

A mogli na odnowienie złotej sukienki dla Najświętszej Panienki....

Data: 2011-02-12 07:57:26
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Lut, 16:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
DJ MC Donald Musk napisał:

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Kancelaria-senatu-kupuje-komor...
> =============> > Ubeki lubieja marnowac nie swoje pieniadze...

A mogli na odnowienie złotej sukienki dla Najświętszej Panienki....

Komoroskiej?
Ma juz pomnik?

Data: 2011-02-12 17:08:35
Autor: Grzegorz Z.

DJ MC Donald Musk napisał:

[...]

Napisałem "panienki". "Komoroska" jest mężatką.

Data: 2011-02-12 08:16:59
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Lut, 17:08, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
DJ MC Donald Musk napisał:

> Komoroskiej?
> Ma juz pomnik?

Napisałem "panienki". "Komoroska" jest mężatką.

"panienka" ma takze jeszcze inne znaczenie...
ale tam na kursach w Moskwie was tego nie uczyli...

Data: 2011-02-12 18:03:20
Autor: Grzegorz Z.

DJ MC Donald Musk napisał:

[...]

Na tych na które mnie wysyłali z PO?

Data: 2011-02-13 02:06:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

DJ MC Donald Musk napisał:

> [...]
> Ubeki lubieja marnowac nie swoje pieniadze...

A mogli na odnowienie złotej sukienki dla Najświętszej Panienki....

Pomnik jeszcze nie, ale byłem w Empiku, w Warszawie, w październiku, a tam cała pólka książek o niej i o Bigosławie. O ś.p. Lechu Kaczyńskim widziałem tylko kilka, schowanych gdzieś pod innymi.
--
Pit

Data: 2011-02-12 18:09:29
Autor: Rudy 102
Borusewicz - z Platfonsji wyrzuca w bloto pieniadze Polakow...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:604f513e-8ab1-4159-9bae-ac8108851b62b8g2000vbi.googlegroups.com...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Kancelaria-senatu-kupuje-komorki-nie-tansze-niz-1600-zl,wid,13127765,wiadomosc.html?ticaid=1bc50
==============
Ubeki lubieja marnowac nie swoje pieniadze...

Glupis chlopie. Komórki sa na specjalne wykonanie! To nie szmelc, który mozesz kupic w markecie. Te maja modul szyfrujacy. Nie podsluchasz ich na swoim CB-radio, niedouku! PiS jednak to buraki!

JanKos

Data: 2011-02-13 02:01:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Rudy 102 wrote:

[...]

Akurat z modułem szyfrującym? A już na pewno te 50 szt. za 600 zł (pewnie wersja dla portierów). Ciekawe po co im te telefony przed końcem kadencji?

Szyfrowane powiadasz?
Jakieś przekręciki na koniec się szykują?
--
Pit

Borusewicz - z Platfonsji wyrzuca w bloto pieniadze Polakow...