Bory Dolnośląskie ??

Data: 2011-04-28 18:37:39
Autor: Wiesiek
Bory Dolnośląskie ??
Od kilku lat ze znajomymi objeżdżamy Lubuskie. Znamy juz tak każda ścieżkę. Zaczyna mi sie to juz nudzić. Myślę o Borach Dolnośląskich. Mam mapki tego rejonu ale zainteresowany jestem kontaktem na jakąś agroturystykę, ośrodek kampingowy gdzie by można spędzić weekend. Najlepiej gdzieś w środku lasów aby można zrobić całodniową pętlę.
Wiesiek

Data: 2011-04-29 18:00:51
Autor: Bartek znad Nysy
Bory Dolnośląskie ??
Witam
Jak ktoś lubi dużo lasów to fajne miejsce. Zapytaj o nocleg tutaj http://www.agrorelax.e-wyjazd.pl/

Pozdrawiam

Bartek znad Nysy

Data: 2011-04-30 11:18:09
Autor: gobo
Bory Dolnośląskie ??
Hej,
Polecam kontakt ze Stowarzyszeniem z Węglińca i poczytanie ich forum.
Mają mapki ze szlakami, które bezproblemowo Ci wyślą.
Tu ich strona: http://www.gruparajdowa.pl/
Ja jestem ze Zgorzelca, ale niedawno pojechaliśmy w odwiedziny:) do Węglińca i z członkami tamtej ekipy pojeździliśmy trochę po lasach. Piękne widoki - zwierzaki, urokliwe stawy, mnóstwo ptactwa. Ogólnie nadleśnictwo Pieńsk i Ruszów to moim zdaniem najbardziej niedoceniane przez rowerzystów regiony w mojej okolicy. Wszyscy wolą przejechać do Goerlitz i śmigać niemieckimi ścieżkami mając po swojej stronie takie wspaniałe miejsca.
Piotr

Data: 2011-05-03 13:54:50
Autor: Wiesiek
Bory Dolnośląskie ??

 Wszyscy wolą przejechać do
Goerlitz i śmigać niemieckimi ścieżkami mając po swojej stronie takie wspaniałe miejsca.
Piotr

.... po ścieżkach, na pewno utwardzonych !!!
Obrzydzenie mnie bierze!
Wiesiek

A poza tym dziękuję za linki.

Data: 2011-05-03 14:16:04
Autor: Wiesiek
Bory Dolnośląskie ??

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipgjvv$cjm$1news.onet.pl...
Hej,
Polecam kontakt ze Stowarzyszeniem z Węglińca i poczytanie ich forum.
Mają mapki ze szlakami, które bezproblemowo Ci wyślą.
Tu ich strona: http://www.gruparajdowa.pl/

Tylko ta Ich strona ma trochę "baboli".
Cos nie chodzi Ich forum.
Wiesiek