Borygo "mieszalne"

Data: 2014-11-19 10:59:51
Autor: Budzik
Borygo "mieszalne"
Użytkownik Trybun ilih@jachu.ru ...

Co sądzić o takim tworze, które widziałem w Tesco? Na etykiecie pisze
że można je mieszać z innymi płynami do chłodnic... Wygląda to na
jakiś marketingowy szwindel, ale Boryszew to przecie poważna firma,
notowana nawet na giełdzie. Pytam z tego powodu że kupiłem auto w
Niemczech i nie mam pojęcia jaki  płyn jest w jego układzie
chłodniczym, a tu jest potrzeba jego uzupełnienia. Czy czymś ryzykuję
gdy doleję tego "mieszalnego Borygo"? Dolewka nie będzie jakaś duża -
co najwyżej  200gram.

Brakuje ci 200g do maksymalnego poziomu czy do minimalnego?
Bo brak 200g to ogolnie nie ma znacenia.

Data: 2014-11-19 12:34:56
Autor: Trybun
Borygo "mieszalne"
W dniu 2014-11-19 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Do minimalnego. Gdy auto kupowałem (1.5 roku temu) to poziom był na połowie skali, teraz dochodzi do minimum na skali zbiornika wyrównawczego. Mały silniczek, niewielka chłodnica, a więc myślę że niedobór to właśnie jakieś 200g.

Data: 2014-11-19 12:59:50
Autor: Budzik
Borygo "mieszalne"
[...]

Ciekawa rozmowa na ten temat:
http://www.forumsamochodowe.pl/mieszanie-plynow-chlodzacych-vt29146.htm

Data: 2014-11-20 12:44:13
Autor: Trybun
Borygo "mieszalne"
W dniu 2014-11-19 o 13:59, Budzik pisze:

Ciekawa rozmowa na ten temat:
http://www.forumsamochodowe.pl/mieszanie-plynow-chlodzacych-vt29146.htm

Ale to chyba czyste spekulacje amatorów w tym temacie...

Borygo "mieszalne"