Bos-Chi

Data: 2009-05-01 13:22:29
Autor: wiLQ
Bos-Chi
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czy Chicago nie ma żadnych zagrywek na C/PF pod koszem?

Podobnie moznaby zapytac czy nie masz zadnego notatnika by zapisywac
swoje uwagi i podzielic sie nimi po meczu? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-03 23:21:38
Autor: wiLQ
Bos-Chi
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Podobnie moznaby zapytac czy nie masz zadnego notatnika by zapisywac
> swoje uwagi i podzielic sie nimi po meczu? ;-P

A bo co?

A bo wczesniejsze posty sugeruja jakbys nie mial...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-03 23:22:00
Autor: Tomasz Radko
Bos-Chi
wiLQ pisze:
[...]

Były to na tyle ważne uwagi ;-P, że musiałem się dzielić nimi na bieżąco. No bo gdyby na Kraków spadła bomba wodorowa, wtedy świat mógłby nie poznać głębi moich spostrzeżeń.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-04 14:30:31
Autor: wiLQ
Bos-Chi

Były to na tyle ważne uwagi ;-P, że musiałem się dzielić nimi na bieżąco. No bo gdyby na Kraków spadła bomba wodorowa, wtedy świat mógłby nie poznać głębi moich spostrzeżeń.

Rzeczywiscie, nasze zycie byloby takie puste gdybysmy nie przeczytali
uwagi np o glupim faulu Perkinsa i westchnieciu Riversa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Bos-Chi