Boś - Konto bez kantów

Data: 2012-03-21 13:01:21
Autor: disnej
Boś - Konto bez kantów
Czy ktoś posiada już to konto?

Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

Data: 2012-03-21 14:01:03
Autor: eisenberg
Boś - Konto bez kantów
On 21 Mar, 21:01, disnej <disn...@gmail.com> wrote:
Czy ktoś posiada już to konto?

Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

Owszem, do 10 zł miesięcznie za same przelewy. Czyli 10 przelewów do
innych banków i konto za free. A w czym problem?

Data: 2012-03-22 09:14:16
Autor: kowtow
Boś - Konto bez kantów
Tak tylko że konto płatne dyche do tego płatne sms karta po roku 2 dychy ogolnie sporo tych opłat.

Data: 2012-03-22 03:30:08
Autor: eisenberg
Boś - Konto bez kantów
On 22 Mar, 09:14, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Tak tylko że konto płatne dyche do tego płatne sms karta po roku 2 dychy
ogolnie sporo tych opłat.

Konto płatne? - napisałem wyżej "10 przelewów do innych banków i konto
za free. Płatne smsy? - nie zauważyłem. Karta? - nie mam bo nie chcę
mieć.

Data: 2012-03-22 14:54:04
Autor: MarekZ
Boś - Konto bez kantów
Użytkownik "disnej" <disnej2@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:23133818.541.1332360081257.JavaMail.geo-discussion-forums@vbyj18...
Czy ktoś posiada już to konto?

Za każdy przelew dają 1zł, jaki w tym mają interes?

No cóż, nie sądzę aby na tej grupie wiele osób miało rachunek w tym banku. BOSio-kombinacjom mówimy tutaj RACZEJ NIE, a przynajmniej raczej nie z nami.

Boś - Konto bez kantów