Boska komedia Dantego

Data: 2009-05-14 21:37:00
Autor: Fiora
Boska komedia Dantego
Byłam dzis na prelekcji o Dantem i powiedzieli, że s± filmy na podstawie tego
dzieła i ponoc z Robinem Williamsem.
Szukałam w sieci i nic nie znalazłam.
Może kto¶ ma informacje w tym zakresie? - jaki¶ film na podstawie Boskiej Komedi/
Pozdrawiam
Fiora

Data: 2009-05-14 22:15:17
Autor: Rais
Boska komedia Dantego
Fiora pisze:
[...]

Pewnie komu¶ chodziło o ten film:
http://miedzy.pieklem.a.niebem.filmweb.pl/

--
pzdr

Data: 2009-05-23 19:30:18
Autor: Titus Atomicus
Boska komedia Dantego
In article <guhu48$lp1$1@news.onet.pl>, Rais <raistand@poczta.onet.pl> wrote:

Fiora pisze:
> [...]
> Szukałam w sieci i nic nie znalazłam.
> Może kto¶ ma informacje w tym zakresie? - jaki¶ film na podstawie Boskiej > Komedi/

E, sadze ze kol. Fiora chce sie jakos wymigac od czytania Boskiej Komedii...

TA

Boska komedia Dantego