Bośnia

Data: 2010-05-20 08:42:38
Autor: Piotr Czuba
Bośnia
Jadę w najbliższym czasie do Sarejewa.
Może ktoś poradzić którędy najlepiej jechać? Jeździłem do Budapesztu
kilka razy, więc znam trasę do tego miasta. Którędy jechać dalej?
Lepiej przez Serbię czy Chorwację? Jakie są drogi w Bośni i Chorwacji/
Serbii? Gdzie najlepiej przekroczyć granice?
Sprawa raczej pilna ;]
Pozdrawiam

Data: 2010-05-20 18:32:08
Autor: Cavallino
Bośnia
Użytkownik "Piotr Czuba" <pio.czuba@gmail.com> napisał w wiadomości news:423730cd-d0da-4604-b83e-220f158ed58fq8g2000vbm.googlegroups.com...
Jadę w najbliższym czasie do Sarejewa.
Może ktoś poradzić którędy najlepiej jechać?

A skąd jedziesz?
Preferujesz wolną jazdę i widoczki, czy lepiej drożej, nudniej, ale szybko autostradami?

Data: 2010-05-20 12:03:30
Autor: Piotr Czuba
Bośnia
On 20 Maj, 18:32, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Piotr Czuba" <pio.cz...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:423730cd-d0da-4604-b83e-220f158ed58fq8g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]

A skąd jedziesz?
Preferujesz wolną jazdę i widoczki, czy lepiej drożej, nudniej, ale szybko

Zazwyczaj jeżdżę wolniej i z widoczkami, ale teraz będę miał mało
czasu dlatego wolę szybszą trasę

Data: 2010-05-20 23:31:53
Autor: Cavallino
Bośnia
Użytkownik "Piotr Czuba" <pio.czuba@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Zazwyczaj jeżdżę wolniej i z widoczkami, ale teraz będę miał mało
czasu dlatego wolę szybszą trasę

A skąd?
Bo ze Zgorzelca wypada inna trasa niż z Rzeszowa raczej.

Data: 2010-05-20 22:22:52
Autor: Piotr Czuba
Bośnia
On 20 Maj, 23:31, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

>czasu dlatego wolę szybszą trasę

A skąd?
Bo ze Zgorzelca wypada inna trasa niż z Rzeszowa raczej.

Z Lublina wyruszam.

Data: 2010-05-21 10:31:20
Autor: Cavallino
Bośnia
Użytkownik "Piotr Czuba" <pio.czuba@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Z Lublina wyruszam.

To ja bym jechał tak:
Lublin-Rzeszów-Koszyce-Miszkolc-Budapeszt-Szeged-NoviSad-Zupanja (na drodze 3-270) -Sarajevo

Choć na Słowacji chyba wybrałbym ominięcie autostrady i zakup winietki.

Data: 2010-05-20 21:21:19
Autor: Scyzoryk
Bośnia
Zrobiłem motocyklem na początku maja trasę przez Węgry, Chorwację, Bośnię na południe Chorwacji. Jechaliśmy przez Mohacs (czerwoną drogą, omijając autostrady) Osijek, Vinkovci, Zupanja. Dalej na Tuzlę, Sarajevo, Mostar do Chorwacji. Droga dobrej jakości, rewelacyjne widoki, super przejazd przez góry w Bośni. Jedyne na co trzeba uważać to na sporą ilość policji, są praktycznie w każdej większej miejscowości.

Jak potrzebujesz jakies konkretne info, pytaj.

Pozdr
Scyzoryk
XL 600v

Bośnia