Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica

Data: 2009-10-23 12:25:43
Autor: timon120
Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica
Siemka ja nistety nie miałem okazji byc w Bosni i Hercegowiny ale odpowiadam na ten post ponieważ mam takie zadanie z informatyki:) Przepraszam was za zawracanie głowy:)))))
Hejjj!

Na przełomie września i października zawitałem w góry Cvrsnica. Leżą one na terenie Hercegowiny, oddzielone na pd.-wsch głębokim kanionem Neretwy od gór Prenj, zaś na pn.-zach. płaskowyżem Dugo Polje od masywu Vran. Punktami
wyjścia
do moich wycieczek były obie strony tych gór. Odwiedziłem tam m.in. Plocno (najwyższy szczyt), Veliki Vilinac, ferratę na Veliki kuk (to jest taka pseudo-ferrata, ale prowadzi pod ścianami kilkusetmetrowej wysokości) oraz filigranowe skalne okno - Hajducka Vrata.
Pewnym utrudnieniem jest nie wszędzie dobre oznakowanie szlaków, co przy świadomości potencjalnego zagrożenia minami potrafi podnieść adrenalinę.

Zapraszam w góry Cvrsnica: http://wfs.w.of.pl/Chorwa09/Chorwa09.html
-- Pozdrawiam,
Franz
http://wfs.freehost.pl - Alpy,Dolomity,Karpaty,Bałkany ale i coś z dalekiego świata...