Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica

Data: 2009-10-24 11:43:07
Autor: Krzychu
Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica
Podziwiam Cie Franz i zazdroszcze Ci. Do tej pory nie spotkałem się z fotorelacją Polaka z innych gór Bośni poza Maglicem. Sporo zdjęć oglądałem natomiast na Picasie pewnej Bośniaczki. Góry piękne, tylko te miny...

Data: 2009-10-25 18:49:27
Autor: Franz
Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica
Użytkownik "Krzychu"
Do tej pory nie spotkałem się z
fotorelacją Polaka z innych gór Bośni poza Maglicem.

Z Maglica tez wkrótce będą. :) A że miałem tam pogodę wspaniałą i bardzo dobre światło, toteż i fotki wyszły najlepiej z wszystkich. Ale najpierw jeszcze będzie Prenj.

Góry piękne, tylko te miny...

Tiaaa... to trochę ogranicza zapędy. Na szczęście, jedyny kontakt, jaki miałem - to z tablicami ostrzegającymi o minach.
--
Pozdrawiam,
Franz

Bośnia i Hercegowina: Cvrsnica