Bośnia i Hercegowina: Prenj

Data: 2009-11-02 12:29:42
Autor: Franz
Bośnia i Hercegowina: Prenj
Hejjj!

Góry Prenj leżą na pd.-wsch. od Cvrsnicy - za doliną Neretwy. Również i te góry odwiedziłem z obu stron, wchodząc m.in. na szczyty Lupoglav, Veliki Prenj, Has, Otis i najwyższy w tej grupie - Zelena Glava.
Z ciekawszych przygód, to np. zachód słońca, który miałem przyjemność podziwiać idąc jeszcze ciągle w górę, zamiast w dół. A krótko po zachodzie widziałem już dolinę, w której stał mój samochód. Tyle, że ona była ok. 1600m niżej, praktycznie pod moimi stopami. Ale nie tylko urwisko, również tabliczki ostrzegające o minach odstręczały od próby wyszukiwania skrótów. Z tej wycieczki wróciłem do wozu o 1:22 dnia następnego.

Oprócz fotek górskich, umieściłem na stronie również fotki z Mostaru i pobliskiego Blagaja, a także znad jeziora Boracko.

Zapraszam: http://wfs.w.of.pl/BiH09/BiH09.html
--
Pozdrawiam,
Franz