Boszszsz, jak ja nie lubię antysemitów...

Data: 2009-08-18 11:07:20
Autor: Tzva Adonai
Boszszsz, jak ja nie lubię antysemitów...
Idjetie wy wsje na chuj!....

Data: 2009-08-18 20:11:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Boszszsz, jak ja nie lubię antysemit ów...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

Idjetie wy wsje na chuj!....

Skąd u ciebie aż taka fiksacja na pukcie penisa?

88 profesorów i Ojczyzno, jesteś zgubiona.
o "Acht und achtzig Professoren und Vaterland, Du bist verloren" (niem.)
  -- Otto von Bismarck (1815-1898)
http://groups.google.com/groups?selm=8fan7syjz9@saundra.huge.strangled.net

Data: 2009-08-17 20:16:52
Autor: Panslavista

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

> Idjetie wy wsje na chuj!....

Skąd u ciebie aż taka fiksacja na pukcie penisa?

Widziałeś jego fotkę? Po niej widać, że ma paluszek - rybny, czyli wymoczek.

Data: 2009-08-18 11:17:36
Autor: Tzva Adonai
On 18 Sie, 20:11, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Skąd u ciebie aż taka fiksacja na pukcie penisa?

Idi w żopu atsiuda!....

Data: 2009-08-18 20:39:37
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Idi w Ĺźopu atsiuda!....

Czyli fiksacje na pukcie odbytnicy *teĹź* masz? :-)

Nie sądź, że radość lub złość są dziełem przypadku.
  -- Laozi (ok. VI w. p.n.e.)
http://groups.google.com/groups?selm=8f3f5io8db@saundra.huge.strangled.net

Data: 2009-08-19 12:57:53
Autor: Vic
Andrzej Adam Filip пишет:
Idi w Ĺźopu atsiuda!....

Czyli fiksacje na pukcie odbytnicy *teĹź* masz? :-)

W tym przypadku jedno z drugim scisle sie wiaze...

--
plazoVic

Data: 2009-08-18 14:57:36
Autor: Antenka
Tzva Adonai: Boszszsz, jak ja nie lubię antysem itów...
To się nazywa "syndrom małego członka".

Antenka

Boszszsz, jak ja nie lubię antysemitów...