Boszz co za prostytutokot...

Data: 2010-06-15 15:39:53
Autor: Piotr
Boszz co za prostytutokot...
"- Że była bita publicznie przez swojego pierwszego męża, dokonała kilku
aborcji, przeżyła aresztowania, więzienie, wyrzucenie z uniwersytetu, miała
zakaz pracy akademickiej. Miała karty biografii, z jednej strony piękne,
ale z drugiej straszne, dewastujące ją wewnętrznie. Przeanalizowałem to i
doszedłem do wniosku, że tylko na gruncie żalu, poczucia niesprawiedliwości
i niskiej wartości, mimo tytułu naukowego, pozycji i autorytetu mogło się
zrodzić coś tak kuriozalnego jak mówienie o tym, że ojcowie redaktorów „GW”
wskazywali, kto zginie w Katyniu."

http://wybory.wp.pl/kat,1025913,title,J.-Kaczynski-sprawia-wrazenie-psychopatologicznego-mordercy,wid,12372002,wiadomosc.html?ticaid=1a59f

Ale śmieć, ranyyy...
Gratuluję wielbicielom obiektu uwielbienia.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-15 16:09:32
Autor: cyc
Boszz co za prostytutokot...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv7vqp$fk5$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie badz az tak surowy !. W koncu to kobieta !. Fakt , mowic , ze "ojcowie redaktorow GW wskazywali , kto zginie w Katyniu " moze wyprowsadzic z rownowagi i doprowadzic do wrzenia ale zeby az smieciem ja nazywac ? .

cyc

Data: 2010-06-15 16:52:55
Autor: Piotr
Boszz co za prostytutokot...
Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:09:32 +0200, cyc napisa³(a):

Nie badz az tak surowy !. W koncu to kobieta !. Fakt , mowic , ze "ojcowie redaktorow GW wskazywali , kto zginie w Katyniu " moze wyprowsadzic z rownowagi i doprowadzic do wrzenia ale zeby az smieciem ja nazywac ? .

Hm, to chyba za trudne dla ciebie by³o, daę prostsz± wersjź wersjź dla
cyców? :-)
Piotr
--
Czego to wa³kuństwo nie zrobi:

Data: 2010-06-15 17:39:02
Autor: cyc
Boszz co za prostytutokot...

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv843q$q6b$1speranza.aioe.org...
[...]

Mowisz , ze tyo co zacytowales ma zwiazek z tym co powiedziala Staniszkis o "ojcach " i ze jest odezwanie sie w tej materii bylo wzorem wersalskiego zachowania ? .To znana propsowska pianiaczka , ktorej madrosc ogranicza sie wylacznie do tematow jej prac naukowych a te sa tak odlegle od politycznej rzeczywistosci , ktora teraz przerabiamy w zwiazku z grozacym nam kaczyzmem , ze az strach myslec o by sie stalo gdyby konus wygral a popierajaca go Staniszkis zostala jakims ministrem w jego rzadzie . Nie sadze co prawda aby bylo to mozliwe , bo choc Kacynski jaki jest , to nie jest  az tak glupi aby korzystac z uslug jej pokroju .
Zreszta o czym ja tu .....jego wygrana jest tak pewna jak moj milion totolotka a biorac pod uwage to , ze ngdy w zyciu jeszcze w niego nie gralem i nigdy nie zagram , to i moja i jego wygrana sa rowie prawdopodobne .

cyc

Data: 2010-06-15 17:45:29
Autor: Piotr
Boszz co za prostytutokot...
Dnia Tue, 15 Jun 2010 17:39:02 +0200, cyc napisa³(a):

Mowisz , ze tyo co zacytowales ma zwiazek z tym co powiedziala Staniszkis o "ojcach " i ze jest odezwanie sie w tej materii bylo wzorem wersalskiego zachowania ?
Hm, ale ona nic takiego nie powiedzia³a. A nawet gdyby, to przecieæ jest to
bardzo prawdziwy kalambur.

[...]

Pieprzysz cycu, to starsza pani, mowi sobie co chce. Nadaje siź jak raz do
plucia siź z "profesorem" od byd³a.
Piotr

Data: 2010-06-15 18:00:11
Autor: cyc
Boszz co za prostytutokot...

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv876a$289$1speranza.aioe.org...
[...]

No i wlasciwie ja podsumowales ale "chamstwu trzeba siem przeciwic " ( wenzykiem , wenzykiem ) !, wiec Palikot racje mial wygarniajac prosto w oczy prawde o niej !.

cyc

Data: 2010-06-15 18:06:41
Autor: Piotr
Boszz co za prostytutokot...
Dnia Tue, 15 Jun 2010 18:00:11 +0200, cyc napisał(a):

No i wlasciwie ja podsumowales ale "chamstwu trzeba siem przeciwic " ( wenzykiem , wenzykiem ) !, wiec Palikot racje mial wygarniajac prosto w oczy prawde o niej !.

Ale kiedy nie mówił prawdy. Masz cytat z Palikota:
"Nawet Jarosław Kaczyński, obrażając „Gazetę Wyborczą” - nazwał ich późną
mutacją komunistycznej partii - nie posunał się do tego, by przypisać
rodzicom redaktorów to, że wskazywali kto zginie w Katyniu.[W
rzeczywistości prof. Staniszkis tego nie powiedziała - przyp.red.,
przeczytaj felieton]."
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gazeta-probuje-sprowokowac-Jaroslawa-Kaczynskiego,wid,12226969,wiadomosc.html
Piotr

Data: 2010-06-15 18:20:10
Autor: cyc
Boszz co za prostytutokot...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hv88ef$5ed$1speranza.aioe.org...
[...]

"Jak nie jak tak " !!

cyc

Data: 2010-06-15 16:23:05
Autor: Bartek
Boszz co za prostytutokot...
W dniu 2010-06-15 15:39, Piotr pisze:
[...]

Jedne smieci strtuja inni ich bronia, moze to i dobrze, bo wygladaja z wora, ale zle, bo juz nie ma na kogo glosowac. Smiec smiecia smieciami pogania.

Data: 2010-06-15 16:55:37
Autor: Piotr
Boszz co za prostytutokot...
Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:23:05 +0200, Bartek napisa³(a):

Jedne smieci strtuja inni ich bronia, moze to i dobrze, bo wygladaja z wora, ale zle, bo juz nie ma na kogo glosowac. Smiec smiecia smieciami pogania.

Nu, ale ten ¶mieę nie startuje. I smaruje gwnem kobitkź, która teæ nie
startuje.
Piotr