Boukun...

Data: 2010-05-28 11:54:40
Autor: Tzva Adonai
Boukun...
Data: 2010-05-28 21:48:15
Autor: boukun
Boukun...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:33786f79-16a2-488d-a33b-c40428623212e6g2000vbm.googlegroups.com...
Ty jesteś bardzo podobny do Witalija Kliczko moim zdaniem...

http://bi.gazeta.pl/im/8/3009/z3009278Z,Witalij-Kliczko.jpg
http://c14.wrzuta.pl/wm2022/dea6e88b00128456493ae2cd/boukun_w_moherowym_berecie

I trochę do Kuby Sienkiewicza:

http://neptun-gdansk.w.interia.pl/ks.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Z dupy strony, ani do jednego, ani do drugiego, powtarzasz się z tym Kliczko. Kliczko ma wyraźne rysy chazarsko ruskie... U tego Sienkiewicza mozna się dopatrywać troszeczkę tylko rysów z mojego brata, ale to tylko troszeczkę, ale ja się wyraźnie różnię już od brata. Z Ruskich to mi się w ich stylu tylko imprezy i orgie podobały http://w18.wrzuta.pl/obraz/a1RbIUpCHqI/boukun

boukun

Data: 2010-05-28 13:56:41
Autor: Marek
Boukun...
On 28 Maj, 21:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:33786f79-16a2-488d-a33b-interia.pl/ks.jpg
Z dupy strony, ani do jednego, ani do drugiego, powtarzasz się z tym Kliczko.
Kliczko ma wyraźne rysy chazarsko ruskie...

boukun

Rysy dupy ?

Boukun...