Boukun! Boukun! Larum grają!

Data: 2014-11-21 17:09:21
Autor: MarkWoydak
Boukun! Boukun! Larum grają!
http://wiadomosci.wp.pl/title,Krzysztof-Kowalewski-to-draka-narodowa-co-dzieje-sie-wokol-Smolenska,wid,17048721,wiadomosc.html

Jak ty to przeżyjesz! Znany aktor okazał się półŻydem. Ja tam nie mam nic
przeciwko p.Krzysztofowi, ale jak ty to przełkniesz?
MW

Data: 2014-11-21 23:51:04
Autor: boukun
Boukun! Boukun! Larum grają!
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:m4nort$s0l$3news.albasani.net...
[...]

Pisałem na ten temat już wątek prawie dwa miesiące temu..., pt. "Ach te korzenie", możesz poszukać...

boukun

~PL [pół godziny temu]

Kolejny komediant, który już nie ma siły udawać, że jest Polakiem...

 ~zydziak [13 godzin temu]

jestem Zydem z przekonania i co z tego

 ~Poszukiwacz [wczoraj]

Czy w śród reżyserów, aktorów muszą być tylko żydzi? Zna ktoś jakiegoś
Polaka?!

 ~kowalski [wczoraj]

nigdy nie ufałem tym aktorom peerelu którzy grali ubeków albo
pseudohitlerowców... coś było na rzeczy...

 ~nik [2014-10-03 17:50]

zabierzcie się z tymi książkami do izraela.

 ~aca [2014-10-04 00:53]

dobrze udaje dobrodusznego Polaka ,aktorstwo mają we krwi a Polaków po badaniu kału w sanepidzie

Boukun! Boukun! Larum grają!