Boukun, Leszek Bubel twierdzi, że cię zna osobiśc ie..

Data: 2009-08-23 07:22:01
Autor: Tzva Adonai
Boukun, Leszek Bubel twierdzi, że cię zna osobiśc ie..
.... ale rzekomo nie miał zielonego pojęcia o tym, jaki jesteś
naprawdę.. Ja myślę, że on doskonale znał twoje poglądy, bo pod koniec
dyskusji zaczął świrować z nerwów i przepraszać kogo popadnie.... ;}

Zresztą sam sobie poczytaj: http://www.polskapartianarodowa.org/forum-PPN/index.php?topic=19.msg572#msg572

Data: 2009-08-23 20:09:15
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:c3df33ea-7045-4dd4-bbbf-175ebe0f6135r36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Palancie, kiego wała siejesz wszędzie zamęt i zachowujesz się jak prostak i głupi Piotruś?

Udzieliłem tam odpowiedzi, jak sobie pewno życzyłeś:

1.
Ponieważ zostałem sprowokowany na pl.soc.polityka do zaglądnięcia na te forum i toczącą się w tym wątku dyskusję, śpieszę z ripostą. Otóż Tzva Adonai jest prymitywnym manipulatorem i kłamcą. Na podstawie cytowanej ustawy nie dostaje się w Niemczech niemieckiego obywatelstwa ze względu na niemieckie pochodzenie, tylko ze względu na urodzenie i zasiedzenie. Pochodzenie mój syn ma tylko polskie i jeśli się go do 23 roku życia nie pozbędzie, będzie pozbawiony przez władze niemieckie niemieckiego. Ot tyle...

Nie wiem, bo nie czytałem całego wątku, jaką wcześniej Adonai prowokacją się posłużył.

2.
Znów łżesz, nie było wobec mnie żadnego zarzutu o szerzenie pornografii dziecięcej, akt oskarżenia jest cytowany w całości jak i cały przebieg procesu na moim blogu opisującym tę sprawę. Wystarczy wrzucić hasło "boukun" w googlach i na pierwszym miejscu mój blog wyskoczy. A zatem nie ma najmniejszego sensu z tobą prymitywny prowokatorze dyskutować i farsą jest, jeśli komukolwiek teraz zarzucasz jakiekolwiek kłamstwa.

3.
Następne łgarstwa prowokatora Tzva. Jakie ja pobieram zasiłki? Jakie ja ukrywam dochody przed fiskusem? Skąd się taki debilizm bierze?

boukun

Data: 2009-08-23 20:31:55
Autor: Tzva Adonai
Boukun, Leszek Bubel twierdzi, żecię zna osobiście..
> się w Niemczech niemieckiego obywatelstwa ze względu na niemieckie
pochodzenie, tylko ze względu na urodzenie i zasiedzenie.

Użyłem tam chyba złego słowa, chodziło mi rzecz jasna o obywatelstwo, zresztą
podkreśliłem to słowem "naturalizacja"... Zresztą jakie to ma znaczenie w
obliczu twoich antypolskich tyrad o wyższości Niemiec nad Polską i o tym, że
twój syn na pewno zostanie Niemcem, a ty jako "nowoczesny ojciec" nie będziesz
mu w tym przeszkadzał?.. Daj spokój bekon z tym twoim farbowanym patriotyzmem,
nic tak bardzo mnie nie rozsierdza jak hipokryzja.. Powiedz po prostu, że jesteś
urodzoną prostytutką i dam ci spokój...

Data: 2009-08-23 20:34:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000147.4a918b1bnewsgate.onet.pl...
> [...]

nic tak bardzo mnie nie rozsierdza jak hipokryzja.. Powiedz po prostu, że jesteś

Pieprzysz jak zwykle. To tylko z jednego kłamstwa się tłumaczysz, a łżesz na każdym kroku. Skąd debilu mogę wiedzieć, kiim w przyszłości zostanie mój synek? Tak sobie układasz pomysły w tej swojej chorej główce do wątków i potem je na swoją modłę wszystkie odpowiedzi interpretujesz.

boukun

Data: 2009-08-23 11:40:58
Autor: Tzva Adonai
On 23 Sie, 20:34, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tak sobie układasz pomysły w tej swojej chorej główce do wątków i potem je na
swoją modłę wszystkie odpowiedzi interpretujesz.

Chciałem cię ściągnąć na forum Bubla, myślę, że doskonale tam
pasujesz.... Zauważ, jaki ten koleś jest niestabilny psychicznie,
poczytaj jego wypowiedzi... Gość zachowuje się jak wariat, śle
głupkowate uśmieszki, pieprzy coś o wysyłaniu Żydów na Madagaskar na
spółę z Szenicerem, potem wszystkich przeprasza, a kilkanaście minut
później rzuca 'koszerami'.... Debil?...

Data: 2009-08-23 20:44:15
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:dafb1a4d-c40c-4441-94b1-cf64ac1aacb934g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
Jako, że przyznajesz, że jesteś prowokatorem, sam jesteś debilem. Ja w sądzie ostatnio powiedziałem, nie podtrzymuję swoich wcześniej złożonych zeznań na policji i w prokuraturze. Na głupie pytania policjantów,dawałem głupie odpowiedzi...

boukun

Data: 2009-08-23 11:47:38
Autor: Tzva Adonai
On 23 Sie, 20:44, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

ostatnio powiedziałem, nie podtrzymuję swoich wcześniej złożonych zeznań na
policji i w prokuraturze. Na głupie pytania policjantów,dawałem głupie
odpowiedzi...

Właśnie ta twoja oślizgłość najbardziej mnie irytuje.. Jesteś taki
nieintegralny... Gdyby to było możliwe, to rozpadłbyś się na atomy i
przedzierzgnął w każdego, komu żyje się lepiej od ciebie...

Data: 2009-08-23 21:36:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:613fd52d-cf84-4025-a6ee-f9da1e81ffect13g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Chciałeś mieć rozgłos, będziesz go miał:

Chłopak nazywa się Jan Biłyk, Żyd pochodzący z Wrocławia, chciałby być takim awangardzistą, ale to niezrównoważony psychicznie człowiek, tu jego zdjęcie http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg
a tu zdjęcie jego siostry na Naszej Klasie (trzeba się zalogować) http://nasza-klasa.pl/profile/341700/gallery/album/2/2
Czyż nie uderzające podobieństwo?

Leszek Bubel
no klasyk 24ro karatowy szlachcic jerozolimski.Damy go do tygodnika z jego wypowiedziami,a nasi rozdadzą w miejscu jego zamieszkania .

Jak znam pana Bubla, będziesz to miał jak w banku...

boukun

Data: 2009-08-23 21:46:00
Autor: Tzva Adonai
Boukun, Leszek Bubel twierdzi, żecię zna osobiście..
Jak znam pana Bubla, będziesz to miał jak w banku...

Nie ja, tylko ten biedny chłopak... Ja umyłem od tego ręce...

Data: 2009-08-24 09:43:35
Autor: Vic
boukun пишет:
Chłopak nazywa się Jan Biłyk, Żyd pochodzący z Wrocławia, chciałby być takim awangardzistą, ale to niezrównoważony psychicznie człowiek, tu jego zdjęcie http://img80.imageshack.us/img80/6861/3476578wn1.jpg

Boukun, to juz bylo. Masz jakies nowe foty?

--
plazoVic

Data: 2009-08-23 20:37:54
Autor: boukun
> [...]

nic tak bardzo mnie nie rozsierdza jak hipokryzja.. Powiedz po prostu, że jesteś

Masz świerząm wymarzoną i upragnioną odpowiedź pana Bubla psychopato:

no to powoli się wyjaśnia kto nam zaśmieca celowo forum,aby dyskusje sprowadzać do zamieszczania kłamstw , oszczerstw i wynikających z tego pyskówek.To już taka ich natura że wszysto muszą zeszpecić.Tylko oni są cacy.Dobrze że się Pan odezwał bo nie potrzeba nam tutaj także  koszernej prostackiej argumentacji .Już nawet przstałem poważnie reagować na buractwo które zaczęło się tutaj plemić,ale ich wywalimy,aby nie dawać się wciągać w zastępcze tematy.Kto to jest ? zna Pan nazwisko p.Jarosławie ?

boukun

Boukun, Leszek Bubel twierdzi, że cię zna osobiśc ie..