Boukun , co Ty pieprzysz ???

Data: 2011-11-06 21:41:14
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???
Pogięło Cię ostatnimi czasy , czy co ??  Bo pierdzielisz ostatnio tutaj jak
potrzaskany !!  Poważnie !!! Odn. pilota , facet odwalił kawał dobrej roboty.
Podobnie jak ten co w New Yorku wodował. Podobnie jak faceci z Apollo-13 ....
I nie ma co pierdzielić , facet jest profesjonalistą i tyle !!!  A trepy od
Casy , Trupoleva , i tym podobnych mogą się od nich UCZYĆ !!

MH

Data: 2011-11-06 23:19:38
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j96utp$5oj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja podaję tylko niusy...
Tylko przez godzinę latał nad Warszawą i nie wcisnął bezpiecznika awaryjnego
wypuszczenia podwozia. A wcześniej nie zainteresował się sygnalizującą awarią i
nie prosił Amerykanów o pomoc..., jak jeszcze był nad terytorium USA...

boukun

Data: 2011-11-06 22:42:21
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???

> [...]

nie prosił Amerykanów o pomoc..., jak jeszcze był nad terytorium USA...

================

Ja tam expertem od lotnictwa nie jestem... Ale , gościu posadził WIELOTONOWĄ
maszynę , inny zrobił wodowanie , inni (APOLLO-13) też dali sę radę...  Inni z
kolei mieli w kokpicie ruch jak cholera , mało wylatanych godzin , no i stało
się ...  Sztuczna mgła , Hel ,Bamba hiper.. ,  i pieron wie co jeszcze ...... MH

Data: 2011-11-06 23:48:01
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j972gd$fvf$1inews.gazeta.pl...

> [...]

się ...  Sztuczna mgła , Hel ,Bamba hiper.. ,  i pieron wie co jeszcze ......

Ale nie musiałby tego robić, gdyby się połapali, że trzeba najpierw wcisnąć specjalny guzik, żeby można było rozpocząć wdrażanie całej procedury uruchomienia awaryjnego wypuszczenia podwozia.

Tego na symulatorach nie uczyli?
Ktoś tu zawinił, narażając ludzi na utratę zdrowia lub życia...

boukun

Data: 2011-11-06 22:47:47
Autor: J-23
Boukun , co Ty pieprzysz ???
On 6 Lis, 23:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:j972gd$fvf$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Tego na symulatorach nie uczyli?
Ktoś tu zawinił, narażając ludzi na utratę zdrowia lub życia....

ale, najwazniesze pominales: czy pilot jest Zydem? czy "specjalny
guzik byl zydowski? i takie tak rozne... z Zydami zwiazane
uwarunkowania

Data: 2011-11-07 12:23:11
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:74b98c6f-f11a-4db0-bc93-5079b2132c35s6g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

ale, najwazniesze pominales: czy pilot jest Zydem? czy "specjalny
guzik byl zydowski? i takie tak rozne... z Zydami zwiazane
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Może jest Żydem, skoro Komorowski chce go mimo to uhonorować...

boukun

Data: 2011-11-06 23:03:00
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???

> [...]

Tego na symulatorach nie uczyli?
Ktoś tu zawinił, narażając ludzi na utratę zdrowia lub życia...

==============

Jak wcześniej pisałem , expertem od lotnictwa nie jestem!!  Nie mniej jednak ,
jestem PEWIEN !! , że dziennikarze pindolą głupoty.  Pan Wrona jest nie tylko
pilotem , z wykształcenia jest INŻYNIEREM !!  Palcem na próbę nie jest robiony
!!  DURNYCH !!!  dziennikarzy nie chce mi się słuchać !!!  I nie słuchaj
DURNOT o jakmś tam guziku !!  Facet ma swoje wylatane , na symulatorze też
swoje ma !!!  Innym debeściakom się nie udało..  Dlaczego ???
A no bo byli niestety niedouczeni !!!

MH

Data: 2011-11-07 00:36:45
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j973n4$jcq$1inews.gazeta.pl...

> [...]

DURNOT o jakmś tam guziku !!  Facet ma swoje wylatane , na symulatorze też
swoje ma !!!  Innym debeściakom się nie udało..  Dlaczego ???

Ale jeszcze nigdy nie był poddany próbie awaryjnego lądowania... To było pierwszy raz w jego życiu. Guzik można wcisnąć tylko raz. A był wycisnięty...

Tez życzyłem mu jak najlepiej, ale niestety, wszystko wskazuje na to, że Polacy jak zwykle zaskakują świat, z tej najgorszej strony...

boukun

Data: 2011-11-07 00:18:32
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): ==========

Eee tam Jarek , pleciesz takie tam...  Dziennikarze pindolą bzdety , że hoho...
Pisałem , fachurą od fruwania nie jestem , ale cosik się na aerodynamice
znam.. Hmm , parę szkół pokończyłem..

MH

Data: 2011-11-07 12:22:11
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9784n$t2c$1inews.gazeta.pl...

==========

[...]

Nic nie pindolą, wszyscy nabrali teraz wody w usta, prezydent nie chce się wycofać ze swojej decyzji o uchonorowaniu pilotów. To będzie się mścic przez lata na nim... i na całej Polsce...
Po prostu, kupa wariatów...

boukun

Data: 2011-11-07 11:34:33
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Nic nie pindolą, wszyscy nabrali teraz wody w usta, prezydent nie chce się wycofać ze swojej decyzji o uchonorowaniu pilotów. To będzie się mścic przez lata na nim... i na całej Polsce...

Ściema jak cholera !!

Po prostu, kupa wariatów...

Niestety TAK !! I to bynajmniej nie tylko w kontekście tego wątka. Całe Pl ,
całe EU to dom waryjotów !!

MH

Data: 2011-12-02 11:11:34
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j98f30$o4l$1mx1.internetia.pl...

[...]

I nie wycofał się, odstawiał hucpę potem z kotylionami...

boukun

Data: 2011-11-07 12:29:32
Autor: jadrys
Boukun , co Ty pieprzysz ???
W dniu 2011-11-07 01:18,  MH pisze:
  ale cosik się na aerodynamice
znam.. Hmm , parę szkół pokończyłem..

MH

I co, - na koniec nauki Twoi nauczyciele powiedzieli ci - "idź chłopcze, teraz już jesteś mądry"? I Ty im uwierzyłeś na słowo?

Data: 2011-11-07 11:40:31
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-11-07 01:18,  MH pisze:
>   ale cosik siÄ&#65533; na aerodynamice
> znam.. Hmm , parÄ&#65533; szkĂłĹ&#65533; pokoĹ&#65533;czyĹ&#65533;em..
>
> MH

I co, - na koniec nauki Twoi nauczyciele powiedzieli ci - "idĹş chĹ&#65533;opcze, teraz juĹź jesteĹ&#65533; mÄ&#65533;dry"? I Ty im uwierzyĹ&#65533;eĹ&#65533; na sĹ&#65533;owo?

=============

"Powiedział , co wiedział"...  Jak zresztą zawsze ma coś do powiedzenia fan
Stalina , Lenina i tym podobnych...

MH  --

Data: 2011-11-07 12:51:24
Autor: jadrys
Boukun , co Ty pieprzysz ???
W dniu 2011-11-07 12:40,  MH pisze:
[...]

Mylisz się MH - nie jestem fanem takich typków jak Stalin, czy jakieś inne kreowane na bohaterów czy antybohaterów osoby. - To taka niezależność umysłowa obca absolwentom różnych szkół.

Data: 2011-11-07 12:00:56
Autor: MH
Boukun , co Ty pieprzysz ???
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
To taka niezaleĹźnoĹ&#65533;Ä&#65533; umysĹ&#65533;owa obca absolwentom róşnych szkĂłĹ&#65533;.

===================

Istotnie , Twoje posty faktycznie są obce dla absolwentów wszelakich szkół.

MH

Data: 2011-11-07 17:50:00
Autor: jadrys
Boukun , co Ty pieprzysz ???
W dniu 2011-11-07 13:00,  MH pisze:
[...]

Jasne, a w tych szkołach nie nauczyli Cię  poprawnie skonfigurować czytnika?

Data: 2011-11-08 08:31:54
Autor: stevep
Boukun , co Ty pieprzysz ???

==================>>
Istotnie , Twoje posty faktycznie są obce dla absolwentów wszelakich  szkół.

MH

Jasne, a w tych szkołach nie nauczyli Cię  poprawnie skonfigurować  czytnika?

Jadrys, w jakim świecie ty żyjesz, za czasów szkolnych większości  uczestników psp nikt o komputerach w szkole nie słyszał, ale musisz być  rzeczywiscie ubogi w wiedze, że jedyną umiejętnością, którą mozesz się  pochwalić to konfiguracja czytnika, masz kompleks na tle nieukończenia  żadnej szkoły?

--
stevep

Data: 2011-12-02 11:10:55
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j975o2$snf$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Tez życzyłem mu jak najlepiej, ale niestety, wszystko wskazuje na to, że Polacy jak zwykle zaskakują świat, z tej najgorszej strony...

boukun

Data: 2011-12-02 11:10:03
Autor: boukun
Boukun , co Ty pieprzysz ???

[...]