Boukun, co proponujesz zamiast chrześcijaństwa ?...

Data: 2009-11-25 19:03:27
Autor: boukun
Boukun, co proponujesz zamiast chrześcijaństwa ?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4a3ca15a-a286-4e80-b653-95bc312735c3m38g2000yqd.googlegroups.com...
Starodawne wierzenia słowiańskie?... Ateizm?...

Oczywiście, że ateizm i takie tam wierzenia w reinkarnację poprzez klonowanie itp... Pozostaje jeszcze coś takiego, że świat się kręci w kółko, każdy jak se pościeli, tak się i wyśpi w drugim, trzecim i każdym kolejnym swoim życiu. Deja vu, ja jako dziecko miałem o wiele silniejsze przeczucia, że przeżywałem to już raz i takie, co zachwilę powie kolega, co się stanie, teraz trochę mniej, procesor się z wiekiem po prostu wypalił.

Kto jest głupi i biedny, ten będzie tak w kółko, kto był w dupę ruchany, ten będzie tak w kółko, kto był żletkami masakrowany, ten będzie tak w kółko...

boukun

Boukun, co proponujesz zamiast chrześcijaństwa ?...